7 תשובות
אם ייצא לו חיובי, תעשי גם בדיקה ותיראי מה ייצא לך.. לא בטוח שנידבקת אפילו שהיית איתו
יש סיכוי שלא נדבקת אבל עדיין, אל תצאי מהבית ואל תסכני אחרים
שואל השאלה:
אבל בנתיים עד שהוא עושה בדיקה, אני צריכה להיות בבידוד?? או שאני יכולה לעבוד כרגיל? אני לא אצא להיפגש עם חברות בכלל רק לעבודה שאני כל הזמן על מסיכה
אבל בנתיים עד שהוא עושה בדיקה, אני צריכה להיות בבידוד?? או שאני יכולה לעבוד כרגיל? אני לא אצא להיפגש עם חברות בכלל רק לעבודה שאני כל הזמן על מסיכה
אנונימי
לא אל תצאי החוצה, טכנית בגלל שהוא עוד לא עבר בדיקה את לא צריכה להיות בבידוד אבל אם את חושדת שהוא חיובי בבקשה אל תסכני אחרים עד שהוא מקבל את תוצאות הבדיקה
ברור שאת צריכה להיות בבידוד, מה את רוצה לצאת לסכן אנשים וגם מבוגרים שיכולים למות מהקורונה בגללך?
תגידי את ההית רוצה שמישהו למשל את עובדת בסופר אמור להיות בבידוד (במצב שלך) ועדיין ילך לעבוד ולשרת אותך בעבודה?
שואל השאלה:
בסוף הוא בכלל שלילי... אז הכל טוב:)
בסוף הוא בכלל שלילי... אז הכל טוב:)
אנונימי
באותו הנושא: