4 תשובות
היי, לשמור שבת זה דבר לא קל, נכון.
אבל את דתיה, ותצטרכי לשמור שבת, אלא אם כן יש לך בעיה עם זה, ואת בוחרת להיות רק מסורתית :)
שזה גם מאד בסדר.
אני את רוב השבת מעבירה בלמידה, ובשינה.
אני מדברת עם המשפחה שלי, ומספרת להם כל מיני דברים.
אנחנו צוחקים לפעמים, ואוכלים ביחד, זה מאד נחמד, תנסי למצוא יתרונות, אני בטוחה שיש המון.
:)
אבל את דתיה, ותצטרכי לשמור שבת, אלא אם כן יש לך בעיה עם זה, ואת בוחרת להיות רק מסורתית :)
שזה גם מאד בסדר.
אני את רוב השבת מעבירה בלמידה, ובשינה.
אני מדברת עם המשפחה שלי, ומספרת להם כל מיני דברים.
אנחנו צוחקים לפעמים, ואוכלים ביחד, זה מאד נחמד, תנסי למצוא יתרונות, אני בטוחה שיש המון.
:)
גם אני ככה זה באמת קשה נכון אבל את צריכה לדעת מה זה שבת זה לא סתם יום רגיל זה יום מאוד קדוש.
את יכולה למצוא משחקי קופסא אולי גם לקנות עיתונאיים של כל השבוע לקנות ספרים במיוחד לשבת את יכולה גם לצאת לטייל לבד אין בזה שום בעיה
את יכולה למצוא משחקי קופסא אולי גם לקנות עיתונאיים של כל השבוע לקנות ספרים במיוחד לשבת את יכולה גם לצאת לטייל לבד אין בזה שום בעיה
שואל השאלה:
כן הם גם שומרים אנחנו משפחה דתייה
כן הם גם שומרים אנחנו משפחה דתייה
אנונימית
אם את באמת אוהבת את ה', את תשמרי שבת. עלייך לא להעלות אפילו במחשבה שקיימת אפשרות כזו לחלל שבת, כי ברגע שאת חושבת על כך את מיד נופלת.
אנונימי
באותו הנושא: