3 תשובות
תאכלי משהו קל
אני לא יודעת למה את מרגישה ככה אבל זה לא בריא לא לאכול
אולי אם תשתי מים זה יפנה לך מקום בבטן
שואל השאלה:
לא אני לא בלחץ ושתיתי מלא מים
אנונימית
אולי שתית יותר מידיי מים וזה מילא אותך
תחכי קצת
אם זה לא יעבור תכריחי את עצמך לאכול
באותו הנושא: