8 תשובות
נעלמים?
אנונימית
שואל השאלה:
הסדרה? לא ראיתי אז לא יודעת אם יש גם שם
אנונימית
וואו מסכימה ממש
והאמת שאני באמת לא מבינה למה.
יש בעדה שלנו כלכך יותר חוץ ממחאות ודיבור על גזענות וחבל שזה הצד היחיד שהם מראים, הם חושבים שזו העלת מודעות ותמיכה ב"מאבק" למרות שזה סתם מציק ומטומטם.
אני חושבת שעושים את זה מתוך כוונה טובה,כדי להעלות יותר את המודעות ושאנשים ידעו עד כמה שזה לא בסדר..
שואל השאלה:
^כןן שם
בעונה הראשונה ניסו לקשר את זה בסיטואציה הכי לא קשורה שיש
ובעונה השנייה שילבו את זה בסדר עם עדן אבל זה טיפה מעצבן (וגם היא מעצבנת)
אנונימית
באמת שזה מעצבן אותי , אני מבינה שזה נטו מקווה טובה אבל כאילו לפעמים בא לי לראות סדרות עם אנשים שדומים לי ולא בהכרח כל הזמן כל הזמן להתעסק בנושא הזה אי אפשר שלפעמים נהיה רק חלק מהסדרה בלי לקשר אותנו אוטומטית לזה? אני מעריכה שזה מעביר מסר לילדים הצעירים וזה יפה אבל זה קצת מעיק כבר כל פעם לראות דמות אפילו בתוכניתו ראילטי זה הזוי
אנונימית
שואל השאלה:
^בדיוק.
אנונימית