7 תשובות
כולם
אנונימית
שואל השאלה:
לדעתי four הכי טוב ואני לא חושבת שאפ אול נייט גרוע כי יש שם כמה שירים שאני ממש אוהבת אבל הוא כן ההכי פחות טוב שלהם, לדעתי הם ממש השתפרו בין אפ אול נייט לטייק מי הום ודעה לא פופולרית טייק מי הום הוא אחד ההכי טובים שלהם (לדעתי) כל אחת והטעם שלה:)
אני חושבת שהם השתפרו מאלבום לאלבום כל פעם אבל four קצת יותר מmitam בגלל זאין
פור מעולה, הוא פשוט נמאס מהר
כשהוא יצא הייתי שומעת רק אותו עד שלא יכולתי לשמוע יותר
הם פשוט השתפרו עם השנים ואפ אול נייט זה אלבום גרוע, טייק מי הום היה טוב יותר ולא בהרבה - משמע הוא האלבום הכי פחות טוב אחרי אפ אול נייט
mitam האלבום הכי טוב ואחריו midnight memories וזאת עובדה
תאמת אני ממש אוהבת את כל האלבומים שלהם
אני אבל פשוט יותר מקשיבה לmm four ו-mitam יותר מימה שאני מקשיבה ל2 הראשונים