2 תשובות
אם תשתי יותר מ50 בקבוקי בירה אולי נראלי
בביירה כמעט אין אחוזי אלכוהול זה בדרכ רק 5% אז לא חושבת שאפשרי להשתכר מבקבוק אחד של בירה
אנונימית