התחברות הרשמה

אפשר חוות דעת על התקציר שכתבתי?

בעולמו של רוי החלומות הופכים למציאות, אבל לא מהסוג הטוב, אלא מהסוג שאתה מתעורר ממנו בלילה מזיעה. למעשה, הוא לא לבד. כשהוא מוצא את עצמו על פלנטה מוקף נערים בגילו שלא יודעים אם הם חיים או מתים, יש לו רק דרך אחת לגלות את האמת מעבר לחלל, אך אלפי דרכים לצאת ממנו, אם זה אפשרי.לרוי יש האומץ, את הכוח, ואת היכולת לשרוד את חוקי המשחק ולא משנה את מי יהרוג בדרכו ; אך הוא רוצה רק נער אחד בחיים.את הנער היחיד שיפרוץ את הגדרות מחוץ לכוכב, הנער היחיד שיודע מי בחיים, והאתגר מתחיל. רק 35 ימים נותרו לברוח וכל דקה נחשבת, הדקות בהן רוי סופר לאחור את הנקמה.
15 באוגוסט 2020, 21:51
תקציריםספרותדעות גולשיםצרכנותYoutube    
2 תשובות
כתוב טוב.
העלילה היא פחות הסגנון שלי, אבל התקציר כתוב טוב.
2
23 סיבות לאכפתיות
נשמע טובב
זה מנוסח ממש מקצועי
~
~אנוכי~
באותו הנושא:
אפשר חוות דעת על משהו שכתבתי?
קטע שכתבתי, אפשר חוות דעת?
שיר שכתבתי... אפשר חוות דעת?
מה דעתכם על התקציר לספר שכתבתי?
אפשר חוות דעת על קטע שכתבתי?
בכנות, כתבתי תקציר לסיפור שאני כותבת, אפשר חוות דעת?
כתבתי תקציר לסיפור, ואני לא יודע אם באמת לפתח את זה לסיפור או לא, אז אפשר חוות דעת ממישהו?
אפשר חוות דעת על קטע שכתבתי?
אפשר חוות דעת על משהו שכתבתי אתמול ?
אפשר חוות דעת בבקשה על מה שכתבתי?
מה דעתכם על התקציר לספר שכתבתי