19 תשובות
לדעתי זה מסוכן ללכת לשם בשעה כזאת לבדוק.
אם זה ממשיך ואת חושדת במשהו תתקשרי למשטרה
שואל השאלה:
זה נמשך כבר כחצי שעה.
אל תלכי, תתקשרי למשטרה ותגידי להם שאת שומעת צרחות של אישה כמה בתים ליידך והם יבואו
חצי שעה???
תתקשרי מהר
שואל השאלה:
אני אלך עם אבא שלי לבדוק מה קורה
2 בלילה..תתקשרי למשטרה
עם זה ימשך תזמיני משטרה
אל תלכי . תזמיני משטרה
אם זה נמשך, צלצלי למשטרה
שואל השאלה:
התגובה שלך הצחיקה אותי טיפה לא יודעת למה, וצדקת לא קרה כלום
א- ממש לידיה מרטין יש לך מישהו בבית? אם כן תלכי איתו כי אולי קורה לה משהו
כן ברור
אממ יש גם מצב שמה שקורה שם לא במיוחד רצח או מקרה פגיעה..
את כנראה יודעת על מה אני מדבר..
אוליי כבר בדקת את זה אבל לפעם הבאה תנסי להבדיל בין "צרחות אימה"
ל "צרחות מיטה" :)
דרך אגב מה קרה שם?
4AM
כנראה הייתה באמצע קיום יחסי אישות ^
שואל השאלה:
חחח סליחה על המתח ומסתבר שהיא רבה עם בעלה או משהו והזמינו לה משטרנ
נו מה היה בסוף
אנונימית
אם זה ממשיך עוד 1-3 דק' דחוף למשטרה
אה רגע מה בסוף