12 תשובות
מחר תגידי לו את כל האמת, תגידי לו שלא עשית את זה כדי לצחוק עליו, זה כי את מרגישה אליו משהו.. הוא בטוח יבין
בהצלחה:))
בהצלחה:))
שואל השאלה:
ומה ללבוש ?? אני ממש בלחץ כאילן מה אני אמורה לעשות מה ללבוש מה לעשות לא יודעתת אני חייבת עזרה
ומה ללבוש ?? אני ממש בלחץ כאילן מה אני אמורה לעשות מה ללבוש מה לעשות לא יודעתת אני חייבת עזרה
אנונימית
תלבשי בגד שאת אוהבתת
ותנסי לשמוע שירים מחר תרגיעי את עצמך
ותנסי לשמוע שירים מחר תרגיעי את עצמך
מסכימה עם ~אנוכי~ - תספרי לו איך את באמת מרגישה ולמה עשית מה שעשית. ותלבשי גינס וקרופ טופ אולי? אני לא יודעת מה הסגנון שלך אבל זה לא כזה משנה מה תלבשי
שואל השאלה:
כן אבל שלא ייראה כאילו אני משקיעה יותר מידי אתן מבינות ? ואני לחוצה ממה שהוא הןלך להגיד והוא גם מניאק כזה ואני לא יודעת אוף אוף זה פעם בערך ראשונה שאנחנו נפגשים ואל תשאלו איך אני מאוהבת בו זה כל כך מסובך וזה קשור גם לדבר הזה שעשיתי
כן אבל שלא ייראה כאילו אני משקיעה יותר מידי אתן מבינות ? ואני לחוצה ממה שהוא הןלך להגיד והוא גם מניאק כזה ואני לא יודעת אוף אוף זה פעם בערך ראשונה שאנחנו נפגשים ואל תשאלו איך אני מאוהבת בו זה כל כך מסובך וזה קשור גם לדבר הזה שעשיתי
אנונימית
מה זאת אומרת פעם ראשונה שאתם נפגשים? תהיי זהירה אחותי... אל תכנסי איתו לאוטו אם את לא מכירה אותו.. ואממ אז אולי תלבשי חולצת אוברסייז עם טייץ קצר
שואל השאלה:
אחותי אני מכירה אותו טוב אני יודעת מי זה הוא בן דוד של החברה הכי טובה שלי והוא היה בבית ספר שליי עכשין הוא סיים אבל היה
אחותי אני מכירה אותו טוב אני יודעת מי זה הוא בן דוד של החברה הכי טובה שלי והוא היה בבית ספר שליי עכשין הוא סיים אבל היה
אנונימית
שואל השאלה:
הוא גם ידיד ממש טוב של בת דודה שלי ואנחנו מכירים וזה מסובך שאני אסביר עכשיו איך אני מאוהבת בו וואי זה כל כך מסובך וארוך אבל אני מכירה אותו
הוא גם ידיד ממש טוב של בת דודה שלי ואנחנו מכירים וזה מסובך שאני אסביר עכשיו איך אני מאוהבת בו וואי זה כל כך מסובך וארוך אבל אני מכירה אותו
אנונימית
אה אם את מכירה אותו אז סבבהה
קיצר אחותי תדברי איתו על מה שאת מרגישהה
קיצר אחותי תדברי איתו על מה שאת מרגישהה
שואל השאלה:
טוב סבבוש אני אעדכן אותכם אם תרצו ואני אשתדל להיות הכי רגועה שישש ואני גם אשים טייץ קצר וחולצה אוברסייז יש לי ממש יפים אז טנקיו
טוב סבבוש אני אעדכן אותכם אם תרצו ואני אשתדל להיות הכי רגועה שישש ואני גם אשים טייץ קצר וחולצה אוברסייז יש לי ממש יפים אז טנקיו
אנונימית
בכיףף וכן תעדכני חחח
אוקיי אמרו פה כבר את הכל אז אין לי ממש מה לכתוב חח
תעדכני אחר כך איך היה ;)
תעדכני אחר כך איך היה ;)
באותו הנושא: