6 תשובות
blue label
gold label
green label
chivas
זהו בינתיים חח
מתאים לשיכור
שואל השאלה:
מאיפה טעמת בלו וגולד ימפוצץ
בנוגע לגרין פחות אהבתי מעדיף את הבלאק
ושיבס רגילר 12 מדהים הוא האהוב עלי
בורבון.
גולד שתיתי עם גיסי בעל האש
בלו שתיתי בחתונה של אחי הגדול
את הגרין טעמתי לראשונה אתמול והוא היה אחלה

שיבס זה אחלה אבל כבר רגיל מידי חו
בלאק, גולד.
שיבאס לא יודעת מה איתכם קיבלתי ממנו סטלה חרבות מאז לא נוגעת