18 תשובות
דיי גבוה עם לא וודאי.
אבל רק הזמן יגלה, לפעמיים הטסטר נותן תחושה שיצא ממגזר השתקנים, כל הטסט לא מדבר והופה, מודיעים שלא עברת
שואל השאלה:
אוף מקווה לטוב הלך לי חלק וזה טסט רביעי!!
אם לא עשו לך ברקס אז זה סיכוי גבוה מאוד
שואל השאלה:
אמןן כאילו ביקש שאתקן ואז אמר אוקי בהמשך ולא יצא לנו
שואל השאלה:
הם רןאים כמה טסטים עשיתי עד כה?
אתקן מה? חניה?
לא כל הנהגים אכפת מחניה

לא, הם לא יודעים כמה טסטים עשית
שואל השאלה:
כן לתקן חניה? בתאכל הוא אמןר לתת לי 2 נסיונות לא?
שואל השאלה:
כן מסתכלים על הנהיגה בעיקרון
אני בטוחה שתעברי
תעדכני אם עברת גם אני הולכת לגשת לרביעי
שואל השאלה:
בעזרת השם אעדכן
נראלי שכן..
הכל טוב מאמינה שעברת...
אלא אם הסיבה שאמר לך לתקן את החניה זה כי היית קרובה מידי למכונית אחרת...
שואל השאלה:
לא לא הייתי קרובה לכלום למזלי ולא נגעתי בכלןם מקווה
שואל השאלה:
עברתי
מברוקק
וואיי איזה כיףף
מזל טוב !!
באותו הנושא: