14 תשובות
מצטרפת
אנונימית
קוראת, בעיקר. או משחקי קופסא עם המשפחה, לומדת איזה נושא שמעניין אותי (או דרך ספרים או מדפיסה חומר לפני שבת), יוצאת לסיבוב עם חברות, ישנה, מדברת עם המשפחה
שואל השאלה:
מותר לנגן בשבת?
אנונימית
מטיילת עם המשפחה, קוראת ספרים, ישנה, מדברת עם ההורים והאחים... לא חסר מה לעשות.
בעיקר מנצלים את זה שאיו הסחות דעת, פלאפונים, עבודה...
נחים. מדברים. קוראים.
בימים רגילים כל הזמן תקועים בטלפון וזה ממש טוב שיש קצת הפסקה. בלי שבת הייתי מכור 100%.
אולי גם לכם כדאי לך לנסות. לא הכל, רק בלי פלאפון.
קורא ספר יוצא אם חברים לסיבובים
נראלי רוב היום יושנת חח ויש גם את הסעודות של שבת וגם אני קוראת ספרים
משפחה יש ארוחות וגם ארחי הצהריים יושבים ומדברים, משחקי קופסא ומלא טאקי, קוראת ספרים, תהילים, חברות, שחרית/מנחה
אנונימית
הולך לבית כנסת קורא ספרים יוצא לפארק עם המשפחה
החברה הכי טובה שלי שומרת אני לא אני אגיד לך מה היא עושה משחקת באה אליי שאני יהיה איתה מרכלת עם אחות שלה עוזרת לאמא שלה לטפל באחים הקטנים שלה יושנת מעבירה את הזמן אם האחים שלה וההורים שלה בתקופה שלפני הקורונה היא היתה הולכת לפארק ולבני עקביא וזהו בעיקרון וזה ממש כיף לשחק איתה בלי הטלפונים הסתות הדעת זה רק אני והיא בלי מכשירים
הולך לבני עקיבא
קורא ספרים
יוצא עם האופניים
דברים כאלה d:
קורא ספרים ולומד עם חברים
לומד תורה אוכל קורא תהלים יוצא עם חברים נח והבדלה
ישנה, נותנת למוח שלי לחשוב על כול מה שאני לא מספיקה כי כשמשעמם את אוטומטית הולכת לטלפון, הולכת לסבתא שלי:)