5 תשובות
^אני לא העתקתי
אני לא העתקתי איך בידיוק?
שנית, לא ראיתי אותך עושה את זה.
ואני מאז ומתמיד כותב ככה.
אבל העיקר שאין לך בעיה :)
שנית, לא ראיתי אותך עושה את זה.
ואני מאז ומתמיד כותב ככה.
אבל העיקר שאין לך בעיה :)
לא הרבה האמת.
אסור לדון על משתמשים אז אני לא יכולה להגיד לך מי.
אסור לדון על משתמשים אז אני לא יכולה להגיד לך מי.
לא אני
אני משתמש בזה,
שמחתי לעזור,
yolo
שמחתי לעזור,
yolo
באותו הנושא: