5 תשובות
^אני לא העתקתי
אני לא העתקתי איך בידיוק?
שנית, לא ראיתי אותך עושה את זה.
ואני מאז ומתמיד כותב ככה.
אבל העיקר שאין לך בעיה :)
לא הרבה האמת.
אסור לדון על משתמשים אז אני לא יכולה להגיד לך מי.
אני משתמש בזה,
שמחתי לעזור,
yolo