2 תשובות
יש לי.
אני לא שמה אותו בחורף ליום יום כשיורד גשם אלא בדר"כ ליציאות או כשקצת קריר (מעל חולצה קצרה/ גופייה).
אני לא שמה אותו בחורף ליום יום כשיורד גשם אלא בדר"כ ליציאות או כשקצת קריר (מעל חולצה קצרה/ גופייה).
לא, אין לי.
אנונימית
באותו הנושא: