3 תשובות
אני לא יודעת אם זה מופנה לבנים, אבל אם משהי הייתה עושה לי את זה... (ולא הייתי נותנת לה לעשות לי אבל בסדר) אז פשוט הייתי הולכת משם, בלי להחזיר, בשתיקה.
:)
חבר טוב שלי נתן לי סתירה לאחר שנתתי לו...
אנחנו שניינו נזכרים במקרה הזה עם חיוך
(הריב היה על דמקה אם אפשר לאכול אחורה או לא במהלך הריב הוא העיף את המשחק ושם התחיל "הריב הגדול") יש עוד המשך...
הייתי מחזירה לה. אם כל אה "להשאר בוגר ולא להחזיר" "לא לרדת לרמות כאלה" מי היא בכלל שתפגע בכבוד שלי ותרים עליי יד? אני לא הילדת כאפות שלה ולא אני לא אשב בשקט.
אנונימית