12 תשובות
כלום, חוסך
אנונימי
העברתי באהבה להורים שלי (סתם זה מתכתחילה הגיע אליהם)
ההורים שלי תרמו אותו
כלום
כלום הוא הלך להורים שלי ולא עזר בכלום
אנונימית
זה נכנס לי לחיסכון או שזה מה שביזבזתי על הנעליים אחד מהשניים
בינתיים בחמישים שקל שילמתי לאחותי הקטנה על משחק באינטרנט, זה מיותר ודפוק אני יודעת אבל הבטחתי לה.
וחוץ מזה בינתיים אין לי מה לעשות עם זה אבל אני שומרת למקרה שאצתרך למרות שאני בכללי בקושי קונה משהו..
אה אבל סיימתי יב אז זה בא בזמן טוב כי אם אצתרך לקנות אוכל או משהו כשהיה במכינה אז יהיה לי כסף לזה :)
וחוץ מזה בינתיים אין לי מה לעשות עם זה אבל אני שומרת למקרה שאצתרך למרות שאני בכללי בקושי קונה משהו..
אה אבל סיימתי יב אז זה בא בזמן טוב כי אם אצתרך לקנות אוכל או משהו כשהיה במכינה אז יהיה לי כסף לזה :)
משתדלת לחסוך
קניתי מלא בגדים חדשים
אנונימי
קניתי בגדים
אנונימי
הוספתי לתוכנית חיסכון שלי
קניתי יען
באותו הנושא: