12 תשובות
שואל השאלה:
אכלתי דג מרוקאי שאמור להיות חריף
אנונימית
שואל השאלה:
הם לא יודעים להכין חריף
אנונימית
שואל השאלה:
חחח לא יודעת זה לא היה חריף זה היה רגיל וגם לא טעים במיוחד תאמת..
אנונימית
שואל השאלה:
אכלתי בבית של חברה
אנונימית
"הם"? למי את מתכוונת ב"הם"?
לכלל האוכלוסייה המרוקאית?
את מבינה שאת יוצאת פה גזענית? אל תרשי לעצמך, כי בתור אתיופית, אם מישהו היה אומר משהו בסגנון הזה היית זורקת עליו את קערת האינג'רה שלך.
חחח גם אני אכלתי, זה פיקנטי חחח, לא באמת חריף
תלוי איזה....?
nama
3 פלפלים זה לא מספיק בשביל שזה יהיה חריףף
שואל השאלה:
אני לא יודעת כמה פלפל היא שמה לא שאלתי היא פשוט אמרה לי שזה דג חריף אבל זה לא היה ככה
אנונימית
זה בקטנה, זה לא מספיק וזה ממש לא משתווה לחריף האתיופי.
מה זה אי אפשר ? שואלת השאלה אומרת שזה לא חריף !!!
שואל השאלה:
סורי אבל החריף שלכם באמת לא חריף.. גם סחוג שאני קונה אוכל בחוץ אני מבקשת הרבה חריף בתוך הבאגט כי זה לא חריף אף פעם
אנונימית
שואל השאלה:
הם התכוונתי לנצ'ים הם צריכים לבוא אלינו ללמוד איך להכין חריף
ואכלתי אצל חברה זה היה נחמד אבל לא היה לי חריף לא יודעת..
אנונימית