8 תשובות
לא מה פתאום. כלבים לא שוכחים אפילו אם היית איתה דקה זה לא משנה.
שואל השאלה:
היא ניראלכם תחשוב שזרקו אותה שוב ? כי זה שבוע הפרש המאצנו אותה מהעמותה
אנונימית
אני אגיד לך את האמת כן.. היא תהיה עצובה זה בטוח אבל תחשבי שזה יהיה רק יומיים.. למחרת היא כבר תשכח מזה לגמרי לגמרי לגמרי.
כלבים הם לא כמונו והזיכרון שלהם קצר, יש להם מצבי רוח שיכולים להשתנות בשנייה. אז היא תהיה עצובה יומיים וכשתחזרו היא תחזור לעצמה :)
לא היה לא תשכח אתכם אבל יש סיכוי גבוה שהיא תחשוב שנטשו אותה שוב... בכל זאת היא תהיה שם בכלוב וזה טיפה אכזרי אפילו... אני ממליץ לכם לקחת אותה לאירוח ביתי שיש שאתם נותנים אותה למישהו שמטפל בה בבית שלו לכמה ימים, זה יקר אבל עדיף מאוד במיוחד שבוע אחרי...
שואל השאלה:
היא לא הייתה הרבה זמן בכלוב היא הגיעה לעמותה שעה לפני שבאנו כאילו היא הייצה בתוך הכלוב שעה ואז ישר אימצנו אוצה
אנונימית
שואל השאלה:
כן צודק באמת עדיף
אנונימית
אה אז זה כבר סיפור אחר, בכל מקרה זה עדיף כדי שהיא לא תפתח חרדות נטישה כי היא כנראה עדיין לא בוטחת בכם ועדיף לדעתי לפחות בכמה חודשים הקרובים שלא תשימו אותה בפנסיון, אבל עדיין זה כבר יותר בסדר, מה שתחליטו זה סבבה כל הכבוד לך על הדאגה(: