6 תשובות
בסופו של דבר כולם ישפטו את כולם על כל דבר שעושים.
את צריכה להתעלם. את לא שווה אותם.
תעשי מה שאת אוהבת ותעשי איך שאת רוצה.
שימותו. זבלים. בני. שימפנזות.
תאמיני בעצמך❤
את צריכה להתעלם. את לא שווה אותם.
תעשי מה שאת אוהבת ותעשי איך שאת רוצה.
שימותו. זבלים. בני. שימפנזות.
תאמיני בעצמך❤
תדברי , תראי את עצמך, אל תפחדי להגיד מה שאת חושבת , אני ממש כמוך ואני מנסה ללמוד איך לא להיות כזאת
כולם ישפטו אןתך,כולם יקטינו אותך..
אבל את צריכה להיות חזקה!
לא להישבר..
הם לא שווים את זה!
תזכרי את זה טוב טוב..
תתחילי לומר לעצמך כל יום..
מול מראה
" אני יפה"
"אני חכמה"
"אני מסוגלת"
3 פעמים..
ןתאמרי את זה עם כוונה..
ככה תעלי את ביטחון העצמי שלך.
אבל את צריכה להיות חזקה!
לא להישבר..
הם לא שווים את זה!
תזכרי את זה טוב טוב..
תתחילי לומר לעצמך כל יום..
מול מראה
" אני יפה"
"אני חכמה"
"אני מסוגלת"
3 פעמים..
ןתאמרי את זה עם כוונה..
ככה תעלי את ביטחון העצמי שלך.
פשוט לא לשים עליהם כי מי הם שיגידו לך מה את שווה בדיוק?
תצאי עליהם ותעמידי פנים שיש לך ביטחוח עצמי, בסוף יהיה לך
גם לי זה קורה, בגלל הגיל שלי, אני פשוט זורמת עם הבדיחות עליי והירידות... זה כבר לא פוגע בך כשגם לך יש חלק בזה, הכל תלוי באיך שאת לוקחת את זה.
באותו הנושא: