9 תשובות
אין מה לעשות, תגיד להם, ותגיד להם שלא ידעת שהיה נוכח חולה קורונה בביתם.
אולי שחבר שלך יגיד את זה ככה נראה לי היה פחות כעס
אני חושבת שאין לך ככ ברירה הם לא יכולים לעשות הרבה בזה בסך הכל הם דואגים לך אחרי הכל
שואל השאלה:
אבל שכנעתי אותם במשך שבוע בערך שנכל בסדר ולא יקרה שם שום דבר והם כל הזמן אמרו לא עד שבסוך הצלחתי לשכנע אותם ובסוף היה שם חולה... הם יהרגו אותי.. לא מספיק אמא שלי צורחת עלי כל יום שאני לא רואה מספיק אור שמש עכשיו אני גם תקוע בחדר עוד שבוע
אולי תנסי לדבר אם אח או אחות שידברו איתם ויודעים להרגיע אותם
שואל השאלה:
אף אחד לא יכול להרגיע אותם ואני האח הבכור.. ברגע שאני רגיד להם הם יתפוצצו עלי
או אממ אני לא חושבת שיש לך ככ ברירה גם עם יכעסו עליך אתה צריך לעדכן בסופו של דבר
אין ממש מה לעשות
תשקר קצת, תגיד שיש איזה סיכוי קטן ואתה לא בטוח וכנראה שאין כלום אבל בכל זאת אתה תכנס לבידוד ליתר ביטחון כי אתה אחראי
אתה חייב לספר להם כמה שיותר מהר.. לא משנה כמה יכעסו עלייך, זה קורונה וזה מסוכן.