5 תשובות
כן במיוחד היסטוריה
כן אבל לא נורא שורדים
כן,נהיה טיפה יותר קשה בי'א . אני אישית ממש נהנתי בי' אבל צריך להשקיע כן..
השנה יחסית עברה מהר בגלל הקורונה היינו בחופש וזה
אנונימי