התחברות
הרשמה
אני עולה לכיתה ט, חושבים שאני אחזור לבית ספר ב1.9?
17 באוגוסט 2020, 18:05
ספרים
קימה בבוקר
בית ספר
קורונה
2 תשובות
לא ידוע שום דבר בנתיים זה יומיים בשבוע
ל
לֵב רָחָב
אני חוזרת לחמישה ימים, ואני כמוך
א
אֲנִי וְלֹא אַחֶרֶת
באותו הנושא:
מה הייתם חושבים על ילדה שעולה לכיתה י"א והיא בת 15.8?
למה "חברים" שפגעו בי ממש חושבים שאני אחזור לדבר איתם כי הם רוצים?
אני בגובה 1.50 ואני עולה לכיתה ח', אתם חושבים שאני אגבה עוד?
יש מישהי ברחוב שלי, היא עולה לכיתה י אני חושב ואני עולה לכיתה יב. מטריד/מוזר/קריפי/נורמלי שאני נמשך אלייה?
הגיוני שאני מרגישה זקנה שאני עולה לכיתה ט'?
למה חושבים שאני עולה לכיתה ח?
אני עולה לכיתה ח' וחבר שלי עולה לכיתה יא' מה אתם חושבים על זה כי מלא אנשים אומרים לי שאני דפוקה
מה אתם חושבים שיהיה עם מי שעולים לכיתה ז....(אני עולה)
אתם חושבים שזה סבבה אם אני עולה לכיתה ט' והוא לכיתה י'?
מה אתם חושבים על ילדה שעולה לכיתה ח' (עוד מעט בת 14) שמעריצה את הלו קיטי?
קצת מוזר שאני עולה לכיתה י' ואף פעם בחיים שלי מא' עד עכשיו לא הושעתי?