התחברות
הרשמה
עברתי היום טסט. מה התהליך שעושים? מתי אפשר לנהוג באמת??
17 באוגוסט 2020, 19:24
רשיון נהיגה
טסט
נהיגה
רכב
לימוד נהיגה
תשובה אחת
שלחו לך הודעה, את נכנסת לקישור שם וממלאת את הטופס ואז מדפיסה אוצו, ויש לך רישיון זמני ביד!
זה עולה בסביבות ה100 שקל
P
Punisher
באותו הנושא:
היום הרופאה נתנה לי מרשם לרואקוטן, אשמח אם תספרו לי את התהליך שעברתם
לא מעוניינת להתגייס אבל כבר עברתי את תהליכי הצו ראשון, יום המאה
מה התהליך הריגשי הכי קשה שעברתם?
יש כאן אנשים שעושים פירסינג בעצמם(לעצמם/לאחרים) ויודעים את כל התהליך? (איך מחטאים, הכלים וכו')
מתי שעושים חוקן אז זה כואב אחרי התהליך או בזמן התהליך?
אפשר לשים לק רגיל בתהליך שעושים לק ג'ל ( עם המנורה), וזה יהיה אותו הדבר?
כשעושים דרכון מה התהליך?כמה זמן זה לוקח?אני צריכה לדבר או משהו?
עשיתי היום גשר בשיניים אפשר קצת טיפים לכל התהליך וזה?
מה התהליך שאתם הכי גאים בעצמכם שעברתם אותו ?
היוש אז עברתי תאוריה של משרד החינוך זה משהוא שעושים בבית ספר ועכשיו מה לעשות?
מי שבן 18 ומעלה מה התהליך שעברתם עם עצמכם מגיל 17 לגיל 18?יש הרבה הבדל?