6 תשובות
וואי כל כך אני לא סובלת מקדונלדס בארץ זה דוחה
כי זה פשוט פופולרי מאוד וכנראה שיש שם כמה דברים שכן טעימים לאנשים, אני אישית אוהבת את הנאגטס שם אבל ההמבורגרים שם are not it
אני לא מסוגלת לאכול שם זה מגעיל אותי אני חולת המבורגרים אבל אני לא מצליחה לקרוא לזה המבורגר
אני אוכל כי זה טעים, מהיר ונגיש
האוכל חם ברוב הסניפים, ברור שיהיו כמה לא טובים.
ודופקים כאן מחירים לכל דבר, הישראלים פראיירים ומשלמים על הכל
כי זה טעים ומדהים
כי זה טעים, אכלתי אתמול והיום והיה טעים בטירוף
אני אשלם את כל הכסף שבעולם בשביל מקדונלדס זה שלמות בלחם