2 תשובות
שואל השאלה:
בדלתא אני c
ו ב femina אני e
בדלתא אני c
ו ב femina אני e
אנונימית
מוזר אבל הגיוני חח זה הפרש דיי גדול אבל זה בסדר כנראה זה מחברות אחרות
באותו הנושא: