התחברות
הרשמה
אם אני המלכה פה איך זה הגיוני שלא כולם מכירים אותי??
18 באוגוסט 2020, 02:27
מלכת היופי
2 תשובות
כי כל העולם סובב סביבי כי אני דוגמנית בינלאומית ובני מעצבני!
א
אלה איילון3:
שאלה מעולה
N
NicoG37
באותו הנושא:
זה הגיוני לבכות מגבר שבקושי מכיר אותי?
הגיוני שמעצבן אותי שעשו את גיטיאי בחינם ופתאום כאילו כולם מכירים את המשחק הזה פה בסטיפס וחופרים על זה ולא יודע למה
הגיוני שהרחיקו אותי מהמיקמק בגלל שאמרתי כולם על התחת שלי?
זה הגיוני שאני מכירה מישהי מלאה וכולם אבל כולם מתחילים איתה?
הגיוני שאני מכיר מישהי שבאמת יפה אבל כולם אומרים שהיא שרמ*טה והיא כן אבל..
הגיוני שיש לי קראש על מישהו שעדיין לא מכיר אותי?
כולם מכירים אותי אבל אף אחד לא רואה אותי ?
איך זה הגיוני שאחרי שבןע שלא ראו אותי כולם אומרים לי שממש רזיתי בפנים?
כולם מכירים אותי כהציירת, והחברה הכי טובה שלי עכשיו רוצה גם להתחיל לצייר וללמוד
הגיוני להתגעגע למישהו מבלי שהוא מכיר אותי?
הגיוני שאני מכירה מישהי שהיא ביישנית רצח אבל כולם מתאהבים בה?