17 תשובות
כנראה
לך תדע
אנונימית
מה זאת אומרת? בני אדם זה השם שניתן לקבוצה שאליה אנחנו שייכים אין דרך שלא תהיה בן אדם אם ההורים שלך כאלה לפחות נכון לכרגע
זה שם של בעל חיים לול
מי שיכול להזדווג עם בן אדם ולהעמיד איתו צאצאים פוריים הוא בן אדם.
שואל השאלה:
^אני אומר האם ההגדרה שאנחנו בני אדם, ניתנת להוכחה מדעית? או שההגדרה האנושית היא רק הגדרה בלתי ניתנת להוכחה מדעית?
^אני אומר האם ההגדרה שאנחנו בני אדם, ניתנת להוכחה מדעית? או שההגדרה האנושית היא רק הגדרה בלתי ניתנת להוכחה מדעית?
אנונימי
אנחנו הגדרנו את זה אז כן.
אנונימי
אתה מוגדר מלכתחילה כבן אדם כי נולדת לתוך חברה של בני אדם, על ידי שני הורים שהם בני אדם, ולכן מניחים שאתה בן אדם. עם זאת, אתה יכול לבקש מקבוצה של רופאים וביולוגים לבדוק אם המבנה הפיזיולוגי שלך הוא של בן אדם, אבל זה מיותר.
אנחנו קבענו את זה וזה הגדרה מוסכמת, אפשר להוכיח את ההגדרה למונח אבל השם עצמו זה רק שם.
אנחנו הגדרנו שבני אדם זה בעצם היצורים שאנחנו
ואם אנחנו לא בני אדם אז מה כן?
ואם אנחנו לא בני אדם אז מה כן?
את השם "בני אדם" אנחנו נתנו לעצמנו אז אין לו הוכחה מדעית.
אבל ניתן לדעת האם חיה כלשהי היא בנאדם לפי מספר הכרומוזומים.
אבל ניתן לדעת האם חיה כלשהי היא בנאדם לפי מספר הכרומוזומים.
אנונימית
שואל השאלה:
רק רציתי לראות האם זה הגיוני להסתמך אך ורק על המדע. כנראה שלא לפי התגובות
רק רציתי לראות האם זה הגיוני להסתמך אך ורק על המדע. כנראה שלא לפי התגובות
אנונימי
לא הבנתי מאיפה הסקת שאי אפשר להסתמך על המדע.
צריך להפריד בשאלה שלך בין 2 דברים:
1. ההגדרה המילולית "בני אדם"
2. להיות ביולוגית שייך למין היונקים שמכונה בן אדם.
ההגדרה המילולית היא סתם שם שבני האדם נתנו לעצמם - כמו שקראנו לכלב כלב, לשולחן שולחן,וההורים שלך קראו לך בשם שלך.
לעומת זאת ביולוגית אפשר לדעת לפי התבוננות במיקרוסקופ בתכולת גרעין התא האם תא מסוים שייך לבן אדם, כלב, חציל או שהוא חיידק. לא כתוב על התא "תא זה שייך לבנאדם", אבל ניתן לראות שיש בו 46 כרומוזומים, וזו כמות הכרומוזומים שיש לתא אדם.
צריך להפריד בשאלה שלך בין 2 דברים:
1. ההגדרה המילולית "בני אדם"
2. להיות ביולוגית שייך למין היונקים שמכונה בן אדם.
ההגדרה המילולית היא סתם שם שבני האדם נתנו לעצמם - כמו שקראנו לכלב כלב, לשולחן שולחן,וההורים שלך קראו לך בשם שלך.
לעומת זאת ביולוגית אפשר לדעת לפי התבוננות במיקרוסקופ בתכולת גרעין התא האם תא מסוים שייך לבן אדם, כלב, חציל או שהוא חיידק. לא כתוב על התא "תא זה שייך לבנאדם", אבל ניתן לראות שיש בו 46 כרומוזומים, וזו כמות הכרומוזומים שיש לתא אדם.
אנונימית
כן, יש לנו תכונות הומולוגיות וגנום המראים שאנחנו אנושיים
זו השאלה הכי מוזרה שראיתי עד עכשיו, וזה אומר הרבה
זאת הגדרה
כמו x = 5
אין פה מה להוכיח, פשוט ככה קראנו לזה
זה שם
כמו x = 5
אין פה מה להוכיח, פשוט ככה קראנו לזה
זה שם
כן
הומו ספאניס = בני אדם
בני אדם = הומו ספאניס
לא מבין על מה אתם מסתבכים
הומו ספאניס = בני אדם
בני אדם = הומו ספאניס
לא מבין על מה אתם מסתבכים
באותו הנושא: