5 תשובות
שואל השאלה:
שלום,
זה לא פייר שנתת לנו נכשל, רק בגלל שחשבת שהעתקנו את נותנת לנו נכשל, קורה שיש אי הבנות.. זה שיש לנו טעויות זהות זה לא אומר שהעתקנו או משהו.. וגם לא כל הטעויות זהות.. ולא בכל מה שאני צדקתי היא גם צדקה, השוותי את המבחנים שלנו ביסודיות.. באמת שאין לנו שום כוונה להעתיק! כאילו, מה זה יעזור לנו בחיים? אם נגיד הייתי מעתיקה ממנה או היא ממני אז כן, אולי הייתי מקבלת ציון גבוהה אבל זה לא יעזור לי, זה לא יגרום לי להבין יותר טוב את החומר ואני יתקשה בשיעורים. וגם במילא בבגרות אי אפשר להעתיק, ובאוניברסיטה בכלל, ושלא נדבר על עוד 10 שנים שאני יהיה רואת חשבון.. אני לא אתקשר אלייה וישאל אותה תרגיל נכון? אז גם פה.. אני צריכה להראות את הידע *שלי בלבד* ולא לשלב גם את שלה, וכנ"ל גם אלייה.. ותאמת אני חושבת שאם מעתיקים זה לא בהכרח שצודקים, להפך, יש יותר סיכוי לטעות. אז בגלל שחשבת שהחלפנו מבחנים זה הורס לנו את כל הממוצע במתמטיקה וגם בתעודה, כי אם נגיד תעשי לנו מבחן נוסף כולל הנכשל, לא משנה איזה ציונים אחרים אני אקבל, זה יהיה מתחת ל80 ואני לא אוכל להתקבל ל5 יחידות, והשאיפה שלי זה 5 יחידות. אני יודעת שאני לא יוכל לשנות את הדעה שלך, אז אני רק מבקשת דבר אחד בכל לשון של בקשה! תעשי לנו מבחן חוזר במקום, אפילו שימי אותנו בכיתות מופרדות או בזמנים שונים שיתאימו לזמן שלך..
אני באמת באמת רוצה להצליח עם הידע שלי ואך ורק שלי ולא של אף אחד אחר!
אפילו בכל שאר המבחנים מצידי תעבירי אותי בסוף הכיתה מנודה מכולם...
אני אודה לך מאוד אם תביני אותי..
תודה,
שלום,
זה לא פייר שנתת לנו נכשל, רק בגלל שחשבת שהעתקנו את נותנת לנו נכשל, קורה שיש אי הבנות.. זה שיש לנו טעויות זהות זה לא אומר שהעתקנו או משהו.. וגם לא כל הטעויות זהות.. ולא בכל מה שאני צדקתי היא גם צדקה, השוותי את המבחנים שלנו ביסודיות.. באמת שאין לנו שום כוונה להעתיק! כאילו, מה זה יעזור לנו בחיים? אם נגיד הייתי מעתיקה ממנה או היא ממני אז כן, אולי הייתי מקבלת ציון גבוהה אבל זה לא יעזור לי, זה לא יגרום לי להבין יותר טוב את החומר ואני יתקשה בשיעורים. וגם במילא בבגרות אי אפשר להעתיק, ובאוניברסיטה בכלל, ושלא נדבר על עוד 10 שנים שאני יהיה רואת חשבון.. אני לא אתקשר אלייה וישאל אותה תרגיל נכון? אז גם פה.. אני צריכה להראות את הידע *שלי בלבד* ולא לשלב גם את שלה, וכנ"ל גם אלייה.. ותאמת אני חושבת שאם מעתיקים זה לא בהכרח שצודקים, להפך, יש יותר סיכוי לטעות. אז בגלל שחשבת שהחלפנו מבחנים זה הורס לנו את כל הממוצע במתמטיקה וגם בתעודה, כי אם נגיד תעשי לנו מבחן נוסף כולל הנכשל, לא משנה איזה ציונים אחרים אני אקבל, זה יהיה מתחת ל80 ואני לא אוכל להתקבל ל5 יחידות, והשאיפה שלי זה 5 יחידות. אני יודעת שאני לא יוכל לשנות את הדעה שלך, אז אני רק מבקשת דבר אחד בכל לשון של בקשה! תעשי לנו מבחן חוזר במקום, אפילו שימי אותנו בכיתות מופרדות או בזמנים שונים שיתאימו לזמן שלך..
אני באמת באמת רוצה להצליח עם הידע שלי ואך ורק שלי ולא של אף אחד אחר!
אפילו בכל שאר המבחנים מצידי תעבירי אותי בסוף הכיתה מנודה מכולם...
אני אודה לך מאוד אם תביני אותי..
תודה,
אנונימית
את די חופרת פה, ואת משתמשת בסלנג. כששולחים מכתב למורה ובנאדם מבוגר ממך רצוי לעשות את זה בשפה גבוהה.
למשל:
שלום,
אני יודעת שאת חושבת שאני ו___ העתקנו במבחנים, אך זאת מחשבה שגויה. כל אחת מאיתנו עשתה את המבחן שלה בעצמאיות, ואפילו השוויתי בין המבחנים שלנו. קורה שיש טעויות דומות, והיא אפילו טעתה במקומות בהם צדקתי, ואני טעיתי במקומות בהם היא צדקה.
אנחנו לא העתקנו, וזה ממש לא צודק שאת מכשילה אותנו רק על פי מחשבה.
אני אשמח אם תוכלי לשנות את הציון לציון הראוי לשתינו.
תודה.
ואם היא לא מתייחסת, תפני להורים שלך.
למשל:
שלום,
אני יודעת שאת חושבת שאני ו___ העתקנו במבחנים, אך זאת מחשבה שגויה. כל אחת מאיתנו עשתה את המבחן שלה בעצמאיות, ואפילו השוויתי בין המבחנים שלנו. קורה שיש טעויות דומות, והיא אפילו טעתה במקומות בהם צדקתי, ואני טעיתי במקומות בהם היא צדקה.
אנחנו לא העתקנו, וזה ממש לא צודק שאת מכשילה אותנו רק על פי מחשבה.
אני אשמח אם תוכלי לשנות את הציון לציון הראוי לשתינו.
תודה.
ואם היא לא מתייחסת, תפני להורים שלך.
אנונימי
זה סבבה, רק תנסחי את זה יותר יפה ולא בסלנג - נגיד במקום 'תאמת' תכתבי 'למען האמת' וכאלה. בכל זאת את פונה אל המורה שלך... גם פיסוק נכון יוסיף:)
שואל השאלה:
אוקיי תודה (:
אוקיי תודה (:
אנונימית
תורידי ת'מנודה גם..
וכמו שאמרו, לא בסלנג אבל מצד שני גם לא ברמה ממש גבוה לדעתי...
וכמו שאמרו, לא בסלנג אבל מצד שני גם לא ברמה ממש גבוה לדעתי...
באותו הנושא: