5 תשובות
חהחההחהחהחהחה לא
לא האמת שלא שמעתי עליהם
איזה סגנון הם ?הם טובים?
אם כן אני ישמע אותם
אנונימית
מכירה, אף פעם לא ניסיתי לשמוע
שמעתי שיר שלהם middle of the night דרך פלייליסט דיסקאבר של ספוטיפיי אבל לא הכרתי לפני
וואי הייתי מכורה לשירים שלהם לפני כמה שנים