8 תשובות
הוא גולש.
ובהשרדות, אפילו שהיו שם 2 מלכות יופי, הוא עדיין הכי כוסית שם.
(משפט של יעקב בוזגלו בארץ נהדרת)
אני ממש אוהבת אותו הוא באמת בן אדם מדהים ומשחק את המשחק הכי טוב בהישרדות
בהישרדות לא כל כך התחברתי אליו אבל בבוזגלוס הוא יוצא איש מדהים ואבא מדהים יותר
גם אני חושבת שבבוזגלוס הוא יצא יותר טוב. אני חושבת שבגדול הוא אחלה של בן אדם וזה מעצבן שקוראים לו שייח' וכאלה כי זה דוחה
הוא ממש נחמד והוא ממש ריגש אותי כשדיבר על אישתו, אני די אוהבת אותו ב'הישרדות' ואהבתי אותו הכי הרבה ב'בוזגלוס'.
thv
אני די אוהבת אותו בהישרדות
אנונימית
הוא גולש
הוא נחמד אבל עף על עצמו טוו מאצ