8 תשובות
כן, באלי חורף, העונה הכי אהובה עלי.
שמחתי לעזור,
yolo
אם לא הייתי צריכה לנסוע שעה באוטובוס לבית ספר זה היה נחמד
כלכך.
כןן
האמת שלא
אבל אני אוהב חורף
כן