4 תשובות
שואל השאלה:
ועושים איזה שיוף בשיניים או שמים חומר כלשהו?
וגם קיבוע שמים לא?
אנונימית
שמים קיבוע כן. אבל זה לא כואב בכלל אולי קצת מגעיל אבל שוטפים
מוציאים את החוט ברזל ואז פשוט מורידים את הקוביות של הגשר מהשיניים
אתה הולך לרופא. והוא מוריד לך תגשר בערך בחצי דקה
פשוט מאוד