4 תשובות
כי הכל פה כמעט ספאמים ואף אחד כבר לא מאמין למה שיש פה
אני מניח שזה בגלל כמות הספאמים הגוברת בתקופה האחרונה.
אני עונה שאני רואה
אני תמיד עונה רציני(:
וכשאנשים עונים לא רציני זה בדרך כלל על שאלות לא רצניות
וכשאנשים עונים לא רציני זה בדרך כלל על שאלות לא רצניות