4 תשובות
כי הכל פה כמעט ספאמים ואף אחד כבר לא מאמין למה שיש פה
אני מניח שזה בגלל כמות הספאמים הגוברת בתקופה האחרונה.
LTC
אני עונה שאני רואה
אני תמיד עונה רציני(:
וכשאנשים עונים לא רציני זה בדרך כלל על שאלות לא רצניות