3 תשובות
בוטוקוס עושים כל איזה 4 חודשים אין דבר כזה לתמיד
בוטוקס מחדשים כל כמה זמן זה לא דבר שנשאר לתמיד וזה גם הוצאה לא קטנה במיוחד.
ולשאלתך לא אי אפשר לעשות בגיל כזה צעיר. ולדעתי גם אם היה אפשר לא הייתי ממליצה לך לעשות כי זה יראה מצחיק אני מנחשת שאת בכיתה ח' או ט' זה לא יראה כזה שגרתי שלילדה בגילך יהיה בוטוקס בשפתיים.
אנונימית
לא . את רק בת 14 ואת כבר חושבת על בוטוקס? וואו לאן הילדים של הדור הזה עוד יכולים להתדרדר