אני בסביבה מאוד מעצבנת אני כועסת כל יום בכללי אני לא מוציאה את זה על אפחד אני פשוט נרגעת לאט וזהו אבל בזמן האחרון זה החמיר ואני פשוט צורחת על מי שמחרפן אותי (בצדק כן אבל לא נעים יש דרכים אחרות) קשה לי לא לכעוס זה כבר משפיע על הבריאות הפיזית שלי (לחצים בחזה, קשיי נשימה,מיגרנות ועוד) אני רוצה משהוא שירגיע אותי אבל לא יגרום לי להיות עייפה ובלי מרשם עדיף אבל אם אין אז אני אנסה להשיג מרשם