16 תשובות
מה שמרגיש לך נכון
תנסה תקופה לחזור בתשובה תרטה אם מתאים לך ואתה גם לא חייב למלא את הכל אתה יכול להיות מסורתי
תנסה תקופה לחזור בתשובה תרטה אם מתאים לך ואתה גם לא חייב למלא את הכל אתה יכול להיות מסורתי
מה שמרגיש לך נכון
מה שאתה מרגיש
שואל השאלה:
מה זה "לנו"? אני יהיה מי שבא לי.
מה זה "לנו"? אני יהיה מי שבא לי.
^^^ פשוט תיהיה בשקט
מה שמרגיש לך נכון
רק אומר שאני בעצמי בחיים לא אחזור בתשובה
רק אומר שאני בעצמי בחיים לא אחזור בתשובה
תראה זה צעד ענק וזה תלוי בהרגשה שלך וברצון שלך ובהתקדמות שלך.
אם אתה מרגיש עדיין ספקות לגביי זה אולי כדאי שתהיה / תשאר מסורתי וזהו עד שתחליט שהגעת לשלב שפשוט מרגיש לך נכון לחזור בתשובה.
אם זה אמור לקרות זה יקרה.
אם אתה מרגיש עדיין ספקות לגביי זה אולי כדאי שתהיה / תשאר מסורתי וזהו עד שתחליט שהגעת לשלב שפשוט מרגיש לך נכון לחזור בתשובה.
אם זה אמור לקרות זה יקרה.
מה שאתה מרגיש לנכון.
אתה יכול אפילו כל פעם לעשות משהו אחר.. כמו להניח בכל בוקר תפילין, ליטול ידיים, לברך ברכת המזון, לברך לפני האוכל, לשמור שבת (אפילו בהתחלה תשמור רק את יום שישי).
כל פעם תעשה משהו אחר.
אם טתה חושב שזה יהיה לך קשה אל תעשה הכל ביחד, תעשה כל פעם קצת ולא תרגיש שזה מכביד עלייך ובגלל זה לא תרצה לחזור בתשובה
אתה יכול אפילו כל פעם לעשות משהו אחר.. כמו להניח בכל בוקר תפילין, ליטול ידיים, לברך ברכת המזון, לברך לפני האוכל, לשמור שבת (אפילו בהתחלה תשמור רק את יום שישי).
כל פעם תעשה משהו אחר.
אם טתה חושב שזה יהיה לך קשה אל תעשה הכל ביחד, תעשה כל פעם קצת ולא תרגיש שזה מכביד עלייך ובגלל זה לא תרצה לחזור בתשובה
מה שמרגיש לך נכון
מה שאתה מרגיש אבל הכי יפה זה לחזור בתשובה לדעתי אבל זה בחירה שלך
עדיף לך להשאר חילוני זה יהרוס לך תחיים
תעשה מה שעובד לך, יכול להיות שלשמור כשרות זה לך אבל לא יודעת שבת זה לא, אתה לא חייב להיות קיצון על או דתי או חילוני
משבאלך
אם תחזור בתשובה- תרוויח חיי העולם הבא...
אנונימי
ברור לחזור
אשריך תחזור בתשובה שלמה ואמיתית
באותו הנושא: