7 תשובות
v recorder
mobizen
du recorder
mobizen
mobizen גרועה. מלאה בתקיעות ומצלמת באיכות של 240p
השתמשתי בה פעם והיא היתה בסדר דווקא
az screen recorder
באותו הנושא: