27 תשובות
תעשי מישהו
בעלה מלמעלה הייתה כאן
בעלה מלמעלה הייתה כאן
תצאלי ותדלגי
אם זה לא עוזר תראי עמי ותמי
אם זה לא עוזר תראי עמי ותמי
תשכנעי את עצמך שאת שמחה. לי זה עבד לםחות. או שתעשי דברים שמשמחים אותך
תעשי משהו שמשמח אותך
תמצאי תחביב, להתמקד במשהו שאת אוהבת ישמח אותך
תיהיה עם חברות . אחים . משפחה
תצאי לבחוץ
תישמעי שירים שמחים
תראי סרט
תעשי מה שאת אוהבת לעשות בשביל להעסיק אותך ולא לחשוב על זה שאת עצובה
תצאי לבחוץ
תישמעי שירים שמחים
תראי סרט
תעשי מה שאת אוהבת לעשות בשביל להעסיק אותך ולא לחשוב על זה שאת עצובה
תראי אנימה:)
את הכי יודעת מה משמח אותך
אז תעשי דברים שגורמים לך לאושר
אנחנו יכולים לתת דוגמאות של דברים כמו: להיות עם המשפחה,לבלות במקום שאת אוהבת,לצאת לטיול ,להכין משהו טעים,לראות סרט יפה.
אני חושבת שחלק מהדברים האלו זה קצת בריחה אולי עדיף לך לקבל את ההרגשה קודם ולהבין למה את ככה , ולשנות את זה או למצוא לבעיה שגורמת לך להיות עצובה פיתרון ואז את תהיי פחות טרודה במחשבות שיגרמו לך להיות עצובה (במידה וזה המקרה)❤
אז תעשי דברים שגורמים לך לאושר
אנחנו יכולים לתת דוגמאות של דברים כמו: להיות עם המשפחה,לבלות במקום שאת אוהבת,לצאת לטיול ,להכין משהו טעים,לראות סרט יפה.
אני חושבת שחלק מהדברים האלו זה קצת בריחה אולי עדיף לך לקבל את ההרגשה קודם ולהבין למה את ככה , ולשנות את זה או למצוא לבעיה שגורמת לך להיות עצובה פיתרון ואז את תהיי פחות טרודה במחשבות שיגרמו לך להיות עצובה (במידה וזה המקרה)❤
תעשי רשימה של דברים טובים שקורים לך בחיים ודברים שמשמחים אותך
לצפות בסדרה או סרט מעניין (לא עצוב) או לצאת עם חברות.ים. למה את.ה עצוב.ה?
מוזמן.ת לפרטי
מוזמן.ת לפרטי
בקניה
תעשי דברים שאת אוהבת
תנסי למצוא לך תחביב חדש, זה יכול להיות לנגן, לשיר, לרקוד, לצייר, לרקום או לתפור, ריצה, לשחות, ספורט כלשהו, לקרוא ספרים. להכיר אנשים חדשים, לצאת עם חברים ומשפחה, לשמוע מוזיקה מקפיצה ומשמחת מאוד עוזרת.
תשתדלי להסתכל על כל מה שטוב וקורה לך בחיים, על כמה אוהבים אותך, כמה את יפה מבפנים ומבחוץ, כי זה באמת נכון (:
הלוואי שלא אבל אם ההרגשה הזו מתגברת חלילה, אשמח שתפני אליי לדבר, את לא לבד ואני יודעת שזה יעבור יהיה יותר טוב!❤
תשתדלי להסתכל על כל מה שטוב וקורה לך בחיים, על כמה אוהבים אותך, כמה את יפה מבפנים ומבחוץ, כי זה באמת נכון (:
הלוואי שלא אבל אם ההרגשה הזו מתגברת חלילה, אשמח שתפני אליי לדבר, את לא לבד ואני יודעת שזה יעבור יהיה יותר טוב!❤
למה את עצובה? תחשבי על כל הסיבות
זה ישנה משהו בעוד שנה? אם לא, אז תתעודדי כל החיים לפנייך ואת עוש תהיה שמחה!
החיים הם גלגל
זה ישנה משהו בעוד שנה? אם לא, אז תתעודדי כל החיים לפנייך ואת עוש תהיה שמחה!
החיים הם גלגל
תסתכלי בצורה חיובית על החיים, על מה שיש לך, ופחות להתעסק במה שרע או אין
ואת מוזמנת תמיד לפרוק לי בפרטי אם זה עוזר לך חחח
בהצלחה
ואת מוזמנת תמיד לפרוק לי בפרטי אם זה עוזר לך חחח
בהצלחה
תהיי עם אנשים שאת אוהבת תשתדלי לצאת הרבה לעשות דברים שאת אוהבת, העיקר לא לשקוע בעצב
את צריכה לדבר?
מוזיקה שמחה ולעשות דברים שיסיחו את דעתך עד שזה כבר יעבור לגמרי
תיפגשי עם חברות ועם המשפחה
אל תיכנסי למחשבות דכאוניות ועצובות כי זה רק יחמיר תמצב.
אנונימית
מניסיון את צריכה לבדוק מה שורש הבעיה כדי לטפל בה. אי אפשר לברוח מזה כי זה יחזור אליך כמו בומרנג.
אז תעשי חושבים עם עצמך ותנסי לברר מאיפה הבעייה.
בהצלחה!
אז תעשי חושבים עם עצמך ותנסי לברר מאיפה הבעייה.
בהצלחה!
תצאי עם חברים
אנונימי
תהיי עם אנשים שבאמת משמחים אותך ודואגים לך ושיש להם את היכולת להעלות לך את המצב רוח בשנייה
תתחילי לעסוק בדברים שעושים אותך שמחה , לשמוע שירים שאת אוהבת ולצייר תוך כדי
או אוכל , אין דבר שאוכל לא יכול לתקן.. אוכל טעים תמיד טוב :)
ותוציאי את המחשבות השליליות מהראש ותנקי את הראש ותעשי יוגה אם יזדמן לך:)
תתחילי לעסוק בדברים שעושים אותך שמחה , לשמוע שירים שאת אוהבת ולצייר תוך כדי
או אוכל , אין דבר שאוכל לא יכול לתקן.. אוכל טעים תמיד טוב :)
ותוציאי את המחשבות השליליות מהראש ותנקי את הראש ותעשי יוגה אם יזדמן לך:)
תנסי פעם ביום לשבת במיטה עם כוס שוקו או משהו טעים לשמוע משהו שאת אוהבת או ללכת למקום שמרגיע אותך כמו ים וכל מני, תנקי את הראש מהדברים הרעים ותראי את הטוב, תזכרי שגם אם יש תקופה רעה זה לא אומר חיים רעים ושיש עוד הרבה דברים שמחכים לך באופק ושיהיה טוב בסוף
תיהי עם המשפחה שלך ועם אנשים שאת אוהבת, תנסי לאהוב את עצמך יותר, ותיהי אופטימית
אם את צריכה עזרה במשהו אני פה
תיהי עם המשפחה שלך ועם אנשים שאת אוהבת, תנסי לאהוב את עצמך יותר, ותיהי אופטימית
אם את צריכה עזרה במשהו אני פה
תחביבים
תהיי אופטימית
תמצאי תחביב תעשי דברים שאת אוהבת
תהיי מוקפת באנשים (משפחה או חברים)
תשחקי אותה שמחה ולא עצובה ליד אנשים ולאט לאט יהיה לך טוב יותר
אני מבטיחה לך!!
לפני זה תנסי למצוא ממש את עצובה.. מה משפיע עלייך.. תשני את מקור הבעיה
תמצאי תחביב תעשי דברים שאת אוהבת
תהיי מוקפת באנשים (משפחה או חברים)
תשחקי אותה שמחה ולא עצובה ליד אנשים ולאט לאט יהיה לך טוב יותר
אני מבטיחה לך!!
לפני זה תנסי למצוא ממש את עצובה.. מה משפיע עלייך.. תשני את מקור הבעיה
אנונימית יקרה, המילים שלך אמנם קצרות, אבל מלאות בצער וייאוש מתחושת העצב שלא עוזבת אותך בזמן האחרון, ואולי נראה שלא תעזוב לעולם.. נשמע שאולי את אפילו לא מבינה למה את מרגישה כך, למה העצב בכלל הגיע אלייך בעוצמה כזאת ולא משחרר אותך כבר, משתקע בתוכך ומבריח את השמחה שאת כל כך מתגעגעת אליה..
את לא צריך להתמודד עם התחושות הללו לבד.. אני רוצה להזמין אותך לצ'אט של עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), בו תוכל לדבר עם אחד המתנדבים שלנו באופן אנונימי לחלוטין, לשתף, לפרוק, ולחשוב יחד על דרכים להקל..
נשמח להיות לך לאוזן קשבת עוד הלילה,
שלך,
מתנדבת סה"ר
את לא צריך להתמודד עם התחושות הללו לבד.. אני רוצה להזמין אותך לצ'אט של עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), בו תוכל לדבר עם אחד המתנדבים שלנו באופן אנונימי לחלוטין, לשתף, לפרוק, ולחשוב יחד על דרכים להקל..
נשמח להיות לך לאוזן קשבת עוד הלילה,
שלך,
מתנדבת סה"ר