3 תשובות
כן, כנראה שאת בלחץ
למה את נוהגת בלי מורה בכלל? :/
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי^^
בקצרה? כי אני קווקזית.
והנה הסבר למקרה שיהיה לך כוח לקרוא...
אצל קווקזים הכל הולך מפגר לגבי זה, זאת אומרת שרוב בקווקזית יודעים לנהוג כבר בגיל 10-13 ואלה שלא.. אלה בדרך כלל הבנות ואני לא יודעת מאיזו סיבה.. אצלי זה כי אני גרה רחוק מכל המשפחה אז לא היה מי שילמד אותי.. ורכב כבר קניתי רק צריך לתקן אותו וזהו
וכשאני נוהגת בלי מורה זה עם בן דוד שיש לו רישיון כבר כמעט 10 שנים ושיודע לנהוג כבר יותר מ 15 שנים
אנונימית