9 תשובות
שגיאה
זה לא נכון
מאיפה הבאת את המידע הזה?
יש בהחלט כאלה שמרגישים שהם מעל אחרים בגלל הדעות שלהם.בכל מקום. לא רק בשמאל. בארץ זה מתבטא בעיקר בשמאל
אנונימי
בשנים הראשונות של מדינת ישראל הם באמת היו מאוד גזענים למזרחים אבל בימינו אני לא חושבת שזה עדיין ככה (כן יש שמאלנים שגזענים למזרחים אבל אני לא חושבת שזה קשור למפלגות עצמן)
כי גזענות זאת תופעה טבעית וגם לשמאלנים יש אותה.
מבחינה היסטורית במדינת ישראל מפלגת מפאי הפלתה לרעה את המזרחים. האם האפליה עדיין קיימת? לא יודע.
אם אתה מדבר על חצרוני הוא לא כל כך שמאלני
זה לא עובד ככה. אתה לא יכול להגיד שהשמאלנים שונאים את המזרחים משתי סיבות עיקריות, אחת, יש לא מעט שמאלנים מזרחים, זו הכללה גם של שמאלנים וגם של מזרחים. שתיים, כבר קשה להגיד על אדם כלשהו שהוא מזרחי או אשכנזי מהסיבה הפשוטה שמשלב מסוים כמעט כל הזוגות נהיו "זוגות מעורבים", אשכנזים ומזרחים פשוט התערבבו.
השאלה האמיתית היא למה המזרחים שונאים את השמאלנים?