6 תשובות
לא אפשרי להרזות כלכך הרבה בשליש חודש.
את יכולה להתחיל להתאמן ולאכול בריא יותר, אבל 5-6 קילו באחת עשרה ימים? לא יקרה.
תלוי באחוז השומן שלך אבל לא.
גם אם תרעיבי את עצמך רוב הסיכויים שלא תספיקי. תואכלי נורמלי בגרעון קלורי ותרזי לפי הקצב שלך.
שואל השאלה:
התלחתי וירדתי 4 קילו אבל אני צריכה עוד
אנונימית
לא אין דרך.
את יכולה להתחיל עכשיו זה לא עוצר בעדך