5 תשובות
כי הם סתומים
כי הם חושבים שהם גאוני הדור שמתקנים ל"להשים" במקום "לשים"
לאנשים יש המון טעויות כאלו
כי כנראה הם חושבים שככה זה נכון לרשום את זה .
כי הם מוזרים
באותו הנושא: