התחברות הרשמה

למה המון אנשים כותבים להשים במקום לשים?

20 באוגוסט 2020, 17:12
כתיבהלשון עבריתמיליםאיך אומריםשגיאות    
5 תשובות
כי הם סתומים
~
~Avital~
כי הם חושבים שהם גאוני הדור שמתקנים ל"להשים" במקום "לשים"
H
Hhhhddd
לאנשים יש המון טעויות כאלו
I
Idkk7
כי כנראה הם חושבים שככה זה נכון לרשום את זה .
~
~Numb~
כי הם מוזרים
מ
מִישֶׁל
באותו הנושא:
אשמח עם תעזרו איזה שוקולד אני יכולה להשים במקום שוקולד צ'יפס ??
למה לעזאזל אנשים כותבים להשים במקום לשים
למה אנשים כותבים להשים ולא לשים?
למה יש אנשים שכותבים ''להשים''? כותבים ''לשים''!
למה אנשים כותבים "להשים" במקום לשים?
אחד הדברים שהכי מעצבנים אותי בעולם זה אנשים שכותבים להשים
כתיב נכון למילה בעברית - איך כותבים להשים או לשים?
בנות אתן אוהבות להשים שורט תמיד בכל מקום?
למה אנשים כותבים "לשים" בתור "להשים"? זה לא הגיוני גם כשאני אומר את זה
כותבים לשים או להשים??
כותבים להשים או לשים?