5 תשובות
מן הסתם הבית העשיר שלהם יבלוט
ובשכונות עניות בדרך כלל יש יותר פשע
שואל השאלה:
דיברתי על מעמד הביניים לא עניות
דיברתי על מעמד הביניים לא עניות
אנונימית
כי ככה הם רוצים.. יש חלק שלא
כי בדרך כלל שכונה שמלאה באנשים עשירים היא שכונה עם רמת חיים יותר גבוהה אז גם התשתיות והתחזוקה של השכונה יותר טובים
חוץ מזה שבית עשיר על רקע שכונה ממוצעת יבלוט מאוד
בשכונה של עשירים היא לא וחוץ מזה פושעים לא יתקרבו לשכונות של עשירים כי דווקא שם הם יודעים שיש מלא אבטחה ומצלמות
חוץ מזה שבית עשיר על רקע שכונה ממוצעת יבלוט מאוד
בשכונה של עשירים היא לא וחוץ מזה פושעים לא יתקרבו לשכונות של עשירים כי דווקא שם הם יודעים שיש מלא אבטחה ומצלמות
אנונימית
באותו הנושא: