146 תשובות
ברור שזה בסדר
בכי זה לא דבר שמוגדר למין כלשהו.
מה-
ברור שזה בסדר לבכות! זה חמוד.
וגם, אין שום דבר מביך ברגשות
ברור שזה בסדר לבכות! זה חמוד.
וגם, אין שום דבר מביך ברגשות
מה? ברור שזה בסדר
זה הרבה יותר מבסדר..
זה רק מראה שאתה אשכרה אנושי ויש לך רגשות
זה רק מראה שאתה אשכרה אנושי ויש לך רגשות
ברור שזה בסדר בכי זה טבעי
זה יותר מבסדר
כל אחד צריך לבכות כדי לשחרר את הדברים
מהלב
וזה גם ממש חמוד ומראה על אישיות
כל אחד צריך לבכות כדי לשחרר את הדברים
מהלב
וזה גם ממש חמוד ומראה על אישיות
לבכות זה בסדר וטיבעי זה לא הופך אותך לפחות נשי
גברים, כמו כל בן אדם אחר, גם בוכים. אין שום סיבה להסתיר את זה או להתבייש בזה. רגשות זה דבר אנושי, ולהרגיש רע לא בהכרח מעיד על חולשה. וגם אם זה כן, מה רע בלהיות חלש? יש לנו רגעים קשים, ולכל בן אדם יש רגעים שבהם הוא חלש וחייב לפרוק את כל הכאב הנפשי שלו.
אין שום דבר נשי בלהיות אנושי.
אל תקשיב להן, ואל תתבייש בזה.
אין שום דבר נשי בלהיות אנושי.
אל תקשיב להן, ואל תתבייש בזה.
זה חמוד
ברור שכן
גם לבנים יש רגשות ואם מישהי אמרה לך שאתה לא צריך לבכות כי אתה בן היא פרמטיבית זה צורך אנושי
גם לבנים יש רגשות ואם מישהי אמרה לך שאתה לא צריך לבכות כי אתה בן היא פרמטיבית זה צורך אנושי
הכל טוב כולם בוכים זה עוזר לפרוק :)
אסור לדון על משתמשים אחרים אבל ללא ספק שיש אחרים שלא מבינים כלום
יגבר הכל בסדר
פרוק עולך
פרוק עולך
ברור
אל תקשיב לroniii הזאת, היא לא צריכה לעניין אותך
אל תקשיב לroniii הזאת, היא לא צריכה לעניין אותך
מה ברור שזה בסדר ואפילו מושך גבר שמביע רגשות
עדיך להיות נשי מאשר להיות מאצו גברי
ברור זה הכי בסדר שיש
אנונימית
ברור שזה בסדר, זה מעולה אפילו
לא, זה נשי.
עכשיו ברצינות? לכולם יש רגשות מה אתה דדפול
עכשיו ברצינות? לכולם יש רגשות מה אתה דדפול
ברור
זה בסדר
בנים בוכים עושים לי את זה
אמרתי את זה
אמרתי את זה
אנונימית
לא ...
רק לבנות מותר
מי אמר לך את זה מה הוא מטומטם ?!
ברור שזה בסדר
רק לבנות מותר
מי אמר לך את זה מה הוא מטומטם ?!
ברור שזה בסדר
ברור שזה בסדר
גבר רגיש זה פי 100 יותר מושך
גבר רגיש זה פי 100 יותר מושך
בוודאי שזה בסדר אחי היקר,
קבל חיזוק מהחבר'ה הנפלאים+המדהימים פה ולבסוף גם ממני
זה רק מראה שאתה בנאדם ו-אנושי
ותדע שלא טוב לאגור מה שמציק בפנים
הבכי משחרר המון לפי הסינים
גם בחורות יעריכו אותך על זה שאתה אמיתי ומי שאתה עצמך (ולא ש 'מסיכות')
אחי היקר, אתה מדהים כמו שאתה ותמיד תזכור את זה
כמובן שאתה יכול גם להיות יותר ספציפי ולהגיד מה מציק לך ויותר מ-אשמח לעזור
כל פעם שאתה רוצה לקבל כוחות תדמיין בדמיון מודרך שכל החבר'ה של סטיפס מקיפים אותך ונותנים לך כוח אינסופי
בהצלחה גבר
קבל חיזוק מהחבר'ה הנפלאים+המדהימים פה ולבסוף גם ממני
זה רק מראה שאתה בנאדם ו-אנושי
ותדע שלא טוב לאגור מה שמציק בפנים
הבכי משחרר המון לפי הסינים
גם בחורות יעריכו אותך על זה שאתה אמיתי ומי שאתה עצמך (ולא ש 'מסיכות')
אחי היקר, אתה מדהים כמו שאתה ותמיד תזכור את זה
כמובן שאתה יכול גם להיות יותר ספציפי ולהגיד מה מציק לך ויותר מ-אשמח לעזור
כל פעם שאתה רוצה לקבל כוחות תדמיין בדמיון מודרך שכל החבר'ה של סטיפס מקיפים אותך ונותנים לך כוח אינסופי
בהצלחה גבר
אם לבכות היה לנשים בלבד לא היו יוצאות לנו דמעות.
הגברים בוכים בלילה
מה?
גברי בעיניי זה פאקינג להודות בזה שיש לך רגשות
לבכות זה הדבר הכי גברי שקיים בעיניי
אתה בן אדם בדיוק כמונו
וסליחה אבל בנות שאומרות שזה לא גברי ממש לא בסדר
כמו שיגידו להן לא לאכול כי זה גברי
וכן זה אותו הדבר כי גם לבכות ולפרוק ולשחרר זה צורך בסיסי
אז אל תקשיב להן ובאמת שאל תחשוב על מה גברי ומה לא
תעשה רק מה שאתה רוצה ומה שעושה לך טוב!
ואם אתה צריך משהו או מישהי לבכות לה אני תמיד פה!!
גברי בעיניי זה פאקינג להודות בזה שיש לך רגשות
לבכות זה הדבר הכי גברי שקיים בעיניי
אתה בן אדם בדיוק כמונו
וסליחה אבל בנות שאומרות שזה לא גברי ממש לא בסדר
כמו שיגידו להן לא לאכול כי זה גברי
וכן זה אותו הדבר כי גם לבכות ולפרוק ולשחרר זה צורך בסיסי
אז אל תקשיב להן ובאמת שאל תחשוב על מה גברי ומה לא
תעשה רק מה שאתה רוצה ומה שעושה לך טוב!
ואם אתה צריך משהו או מישהי לבכות לה אני תמיד פה!!
כי נם חושבים שאתה צריך לניות מישהו שאתה לא שים עליהן פס ותמצא בנות אמיתייות❤
לאדע מה איתן זה חמוד
כן זה לגמרי בסדר אתה לא צריך להתבייש בזה
אנונימית
דיי לא ידעתי שלבנים אין רגשות... ברור שמותר לך לבכות אתה לא רובוט תבכה זה בסדר זה לא מוריד מהגבריות שלך... ומי שאומרת לך שזה מוריד או אל תבכה חתיכת פוסטמה.
אם אתה בוכה מידי פעם זה סבבה, אבל אם את בוכה הרבה אז זה קצת פחות...
אנונימית
מה שכתבתי,
שיפסיקו לבלבל את המוח,! בחייאת דינאק
אתה מדהים אחי !!
ו-החבר'ה ואני נגיד לך כל הזמן עד שזה יחלחל
מציע לך לשמוע ו 'להאמין' לחבר'ה פה ולי ( ולא ל-בנות האלה שלא יודעות כלום מ-החיים האלה)
רואים שיש ל-בנות האלה 0 ניסיון בחיים האלה
אתה על הכיפאק אחי
שיפסיקו לבלבל את המוח,! בחייאת דינאק
אתה מדהים אחי !!
ו-החבר'ה ואני נגיד לך כל הזמן עד שזה יחלחל
מציע לך לשמוע ו 'להאמין' לחבר'ה פה ולי ( ולא ל-בנות האלה שלא יודעות כלום מ-החיים האלה)
רואים שיש ל-בנות האלה 0 ניסיון בחיים האלה
אתה על הכיפאק אחי
הכל טוב אל תתבייש בעצמך מותר לך לבכות כמו כל אחד אחר
אתה רציני ?
מה קשור נשי ,
גם בנים יכולים לבכות ,
זה רק מראה שאתה אנושי ויש לך רגשות .
מה קשור נשי ,
גם בנים יכולים לבכות ,
זה רק מראה שאתה אנושי ויש לך רגשות .
אנונימית
בכי לא מוגדר למין אחד.
כל אחד יכול לבכות וזה בסדר גמור.
אתה גם בן אדם, ויש לך רגשות. תתעלם ממה שאומרים לך.
כל אחד יכול לבכות וזה בסדר גמור.
אתה גם בן אדם, ויש לך רגשות. תתעלם ממה שאומרים לך.
מה.
ברור שזה בסדר
תתעלם מהבנות שאומרות לך את זה
זה לא נשי ואין לך מה להתבייש בזה
גם לבנים יש רגשות ומותר להם לבכות וברור שזה בסדר
ברור שזה בסדר
תתעלם מהבנות שאומרות לך את זה
זה לא נשי ואין לך מה להתבייש בזה
גם לבנים יש רגשות ומותר להם לבכות וברור שזה בסדר
אויש נו באמת בחייך תתעלם מהן אתה בן אדם עם רגשות זה לגיטימי
ברור שזה בסדר...
אני חושבת שממש מגזימים עם הקטע הזה...
אני חושבת שממש מגזימים עם הקטע הזה...
זה בסדר רק אם אתה הומו
אנונימי
ברור שזה בסדר, לבכות זה אנושי וממש לא נשי מה הקשר נשי
ואל תתייחס לבנות שאמרו לך הן כנראה הזויות או משהו
ואל תתייחס לבנות שאמרו לך הן כנראה הזויות או משהו
לא אחי
אתה כנראה הומו
אתה כנראה הומו
אנונימי
אז הן מפגרות,אם חבר שלי היה פורק לידי ובוכה לידי וואו הייתי מתחתנת איתו כי הוא פתוח איתי ולא מפחד להראות את הרגשות שלו
זה בסדר. אתה בן אדם. אל תקשיב להן
ברור שזה בסדר זה גם הרבה יותר מבסדר אתה מראה את הרגשות שלך ואתה לא צריך לשים על הבנות האלו כי הן לא מבינות כלום
מה נשי בדיוק בלבכות? זה אנושי
הגזמת
כולם בוכים ברור שזה בסדר גם האנשים הכי קשוחים בוכים לבד במקום שאף אחד לא רואה
כולם בוכים ברור שזה בסדר גם האנשים הכי קשוחים בוכים לבד במקום שאף אחד לא רואה
כן, זה מאוד אנושי, אבל אני ממליץ לך לבכות לבד, בטח שלא מול בנות, גם מול כאלו שאומרות שזה בסדר גמור שגברים בוכים, כי בפנים הן יחשבו שאתה קוקסינל ולא גברי.
אנונימי
טעות חמורה
זה טבעי לגמרי לכולנו יש רגשות
תעזוב את רוני, היא שובניסטית שחושבת שבנת צריכות להיות עדינות וכנןעות בנים צריכים להיות חזקים וכל השיט הזה של שולט נשלט.. לבכות זה לגיטימי וזה ממש טוב, זה משחרר לחצים ומנקה את העין
זה בסדר אל תשים עליהן.
כן.
כולם יכולים לבכות זה משהו טבעי בגוף, ממש שטויות.
כולם יכולים לבכות זה משהו טבעי בגוף, ממש שטויות.
מה זה למה שלא תבכה
פשוט תסביר להן שזה לא נשי להיראות כמו גבר אז יעשו איזה ניתוח
זה בסדר גמור לכולם מותר לבכות לפעמים
זה ממש בסדר!!!
ברור שזה בסדר! תתעלם ממי שאומר/ת לך את זה
זה בסדר גמור
כן, בוא נבכה ביחד
מה זאת אומרת אתה חושב שרק לבנות מותר לבכות??
מה נעשה אם הריצרץ של המכנס ייסגר על החבר מלמטה... נצחק?
מה נעשה אם הריצרץ של המכנס ייסגר על החבר מלמטה... נצחק?
טבעי לגמרי אח. עזוב מבחינת בנות אם אתה נושם חזק מידיי זה נשי, הכל טוב אל תקשיב.
ברור שזה בסדר, מבחינתי זה רק מראה שאתה בן אדם אכפתי ושיש לך אשכרה רגשות (מה שנדיר לרוב הבנים בארץ)
ברור, בכי זה טבעי וגם בריא. (בכי גורם לתחושה טובה יותר אחרי זה)
חוץ מזה, פשוט אל תשים על מה שאומרים לך. (:
חוץ מזה, פשוט אל תשים על מה שאומרים לך. (:
זה בסדר גמור
בטח שזה בסדר
אחי, אתה אנושי.
שמע אני לא יודעת מי אמר לך את זה אבל חד משמעית ההפך הוא הנכון. כלומר אם אתה לא בוכה בכלל זה מה זה לא בריא ברמות שאני לא יודעת אפילו איך להתחיל להסביר. חשוב שתבכה, חשוב רצח!
וואו אני כל כך רוצה לבוא ולחבק אותך חזק חזק , ברור שזה בסדר שבן יבכה , אתה גם בן אדם ואתה רגיש מאוד .
בנים גם מרגישים ונפגעים מדברים ואני רואה את זה בתור חוזקה אצל בנים שהם ככה פתוחים עם הרגשות שלהם ולא צריכים כל הזמן להוכיח לכולם כמה הם חזקים וגבריים :))
בנים גם מרגישים ונפגעים מדברים ואני רואה את זה בתור חוזקה אצל בנים שהם ככה פתוחים עם הרגשות שלהם ולא צריכים כל הזמן להוכיח לכולם כמה הם חזקים וגבריים :))
זה הכי בסדר שיש בעולם לדעתי זה מראה שאתה בן אדם ואתה גבר וזה בסדר לגמרי ובנות שאומרות שאתה נשי הן סתם צ'חלות בנות 14
זה נשי ואתה צריך להתבייש בכך
מה??! זה בסדר גמור! אתה בן אדם יש לך רגשות! אל תפחד להראות אותם
כן! כולנו בני אדם!
ברור שזה בסדר!!!
זה בסדר גמור אתה בן אדם
בטח מה קרה לך אם אתה בן אז אין לך רגשות? תבכה כמה שאתה צריך ואם אתה צריך לדבר אתה מוזמן לפני אליי לפרטי
בטח שזה בסדר!
גם לבנים יש רגשות וגם הם יכולים לבכות
גם לבנים יש רגשות וגם הם יכולים לבכות
אחרי זה היא אומרת לאין לו רגשות
נו..
נו..
זה לגיטימי לגמרי , אתה גם בן אדם
ברור שזה בסדר, אין לי מושג מי אמר לך את השטויות האלה, אבל לבכות זה טבעי לחלוטין. כולם בוכים.
זה הכי בסדר שיש לבכות, בתור בת אני יכולה לומר לך שזה דווקא משהו שמעלה לי בגברים.. (:
אותי זה מושך כי זה מראה שיש ך רגשות ואתה חיי
אה אוקיי אז הבעת רגשות זה נשי עכשיו...
מעניין.
מעניין.
ברור שזה בסדר! זה יותר מבסדר..
אתה סך הכל בן אדם ומותר לך לבכות כמה שאתה רוצה...
אתה סך הכל בן אדם ומותר לך לבכות כמה שאתה רוצה...
מה
תבכה כמה שבא לך שים פס על כולם
ואם זה בקטע של מושך לא מושך אני אישית חושבת שזה מושך
תבכה כמה שבא לך שים פס על כולם
ואם זה בקטע של מושך לא מושך אני אישית חושבת שזה מושך
אמאלה ברור שכן איזה סתומות זה אנושיי אל תדאגג :)
לדעתי אחד הדברים המושכים זה גבר שיודע להביא רגש אז כן זה בסדר
בטח שזה בסדר גם גברים בוכים נכון יש לנו רגשות אנחנו לא אבן בלי רגשות
זה יותר מבסדר זה מעלה רצחח
אנונימית
זה בסדר לגמרי לבכות!אתה בן אדם לפני שאתה זכר.זה לגיטמי לגמרי לבכות מעצב או לבכות מאושר.אל תקשיב להן
זה מאוד לא בסדר ולא נורמלי
או שאתה גיי או שתעשה ניתוח לשינוי מין
או שאתה גיי או שתעשה ניתוח לשינוי מין
אנונימי
הכל בסדר , מעבר לזה שאתה "גבר" אתה בן אדם , כולנו בוכים , גם אלה שמסתירים רגשות בוכים , כולם בוכים ואין מה להתבייש , לבכות זה דבר טוב , זה משחרר , וזה נותן תחושת הקלה , אין סיבה להתבייש .
ברור שזה בסדר , לבכות זה טבעי . תתעלם מהן .
לגיטימי לגמרי ^^
בכי זה לא קשור לגברי או לא גברי.
בכי זה סימן לרגש , גם לבנים יש רגשות.
בכי זה סימן לרגש , גם לבנים יש רגשות.
אחי הן האלה שלא בסדר לבכות זה דבר בסדר גמור
ברור שזה בסדר,רוצה שאני אבוא לבכות איתך?
לפני שאתה בן, אתה בן אדם
זה אנושי לבכות וזה סימן שאתה לא מסתיר את הרגשות שלך וזה מהמם והרבה בנות אוהבות את זה
זה אנושי לבכות וזה סימן שאתה לא מסתיר את הרגשות שלך וזה מהמם והרבה בנות אוהבות את זה
תגיד לי מה זה החרא הזה ברור שזה בסדר
קורה לנו מצבים בחיים שאנו חייבים לפרוק הכל החוצה שים פס על מה שהן אומרות אין דבר כזה בנאדם שלא בוכה
קורה לנו מצבים בחיים שאנו חייבים לפרוק הכל החוצה שים פס על מה שהן אומרות אין דבר כזה בנאדם שלא בוכה
זה בסדר אלה שבוכים הם באמת גברים
שלא משחקים אותה אלה שמחקים אותה הכי אפסים..
שלא משחקים אותה אלה שמחקים אותה הכי אפסים..
לפי מה שידוע לי גם לגברים יש רגשות, גבר שבוכה ומביע רגשות לא אומר שהוא "נשי" אתם לא מכונות גם לכם יש רגשות, אולי הן התכוונו לבנים שבוכים על בסיס יומי ומראים את זה לכולם?
אם זה תמיד ועל בסיס יומי אז זה כבר מוזר...
לא
ובחיים הוא לא דיבר איתי,הצאט שלנו ריק סתם שתהיו בעניינים משעשע שאתם מאמינים למשהו לא נכון
ובחיים הוא לא דיבר איתי,הצאט שלנו ריק סתם שתהיו בעניינים משעשע שאתם מאמינים למשהו לא נכון
איך הפסיכותרפיסטית שלי אמרה לי בימי התיכון המדכאים-
דמעות זה הדבר הכי טהור וכנה שיש.
ובזה אין במה להתבייש.
זה בסדר לבכות אבל יש סיטואציות שכדאי לשלוט בהן ברגשות ולשמור את הדמעות לאחר כך, אפשר למתן רגשות, אבל לא לחסום.
דמעות זה הדבר הכי טהור וכנה שיש.
ובזה אין במה להתבייש.
זה בסדר לבכות אבל יש סיטואציות שכדאי לשלוט בהן ברגשות ולשמור את הדמעות לאחר כך, אפשר למתן רגשות, אבל לא לחסום.
כן זה בסדר
זה ממש בסדר!
אתה בן אדם , יש לך רגשות
הבנות האלה לא בסדר
זה ככ חמוד
אתה בן אדם , יש לך רגשות
הבנות האלה לא בסדר
זה ככ חמוד
ברור שזה בסדר!! לכולנו יש רגשות ואתה בן אדם ...
ולהפך זה רק הופך אותך לבן אדם רגיש שאכפת לו מדברים ולא אדיש למצבים מסויימים
על כולנו עוברים דברים ועם יש גבר אחד שיגיד שלא בכה הוא שקרן
כל אחד בוכה לפעמים וזה בסדר גמור לשחרר הכל ולהתפרק שצריך ,אתה ממש לא אמור להרגיש רע עם זה הכל טוב
ולהפך זה רק הופך אותך לבן אדם רגיש שאכפת לו מדברים ולא אדיש למצבים מסויימים
על כולנו עוברים דברים ועם יש גבר אחד שיגיד שלא בכה הוא שקרן
כל אחד בוכה לפעמים וזה בסדר גמור לשחרר הכל ולהתפרק שצריך ,אתה ממש לא אמור להרגיש רע עם זה הכל טוב
וואטט מי אלו החיות בסרט האלו זה לא נשי ולא כלום כולם בוכים אנחנו לא רובוטים
וואי בנים שבוכים זה מה זה עושה לי את זה
ברור שזה בסדר לכולנו יש רגשות.
זה ממש בסדר
אמרו שזה נשי שיגידו הם לא ישנו את האופי שלך אתה תחליט על עצמך בן שבוכה זה לגיטימי אני בוכה ואני לא מתבייש בזה.
אמרו שזה נשי שיגידו הם לא ישנו את האופי שלך אתה תחליט על עצמך בן שבוכה זה לגיטימי אני בוכה ואני לא מתבייש בזה.
תעבור צד
אנונימי
תתעלם מהן.
זה מראה שאתה בן אדם אמיתי עם רגשות ולא איזה ערס שחושב שגבר זה מי שמעשן בגיל 13.
זה מראה שאתה בן אדם אמיתי עם רגשות ולא איזה ערס שחושב שגבר זה מי שמעשן בגיל 13.
ברור שזה בסדר גם לך יש רגשות ואתה יכול לבכות
המחשמל333
זה פשוט כל כך נכון
זה פשוט כל כך נכון
מהה זה גם חמוד
אנונימית
אף אחד לא יגיד לך את זה כי כולם פה מנסים לצאת יפים כאן אבל אתה חלש
אני גבר ואני לא זוכר מתי פעם אחרונה בכיתי
אני גבר ואני לא זוכר מתי פעם אחרונה בכיתי
אנונימי
הבנות האלו מפגרות, לפני הכל אתה בן אדם
עם רגשות ולבכות זה הדבר הכי טבעי שיש
אל תסתיר תבכי שלך בגלל שאמרו לך שזה "נשי"
זה סתם עוד סטריאוטיפים
נכון לצערי זה כזה "מה אתה בוכה, מה את ילדה קטנה" וכל מיני משפטים כאלה.
אבל אל תקשיב להן
הן סתם עוד בנות שלא מבינות כלום
קיצור לבכות זה הכי נורמלי שיש
וסתם שתדע , גבר שבטוח בגבריות שלו לא יסתיר בכי
מקווה שעזרתי(:
עם רגשות ולבכות זה הדבר הכי טבעי שיש
אל תסתיר תבכי שלך בגלל שאמרו לך שזה "נשי"
זה סתם עוד סטריאוטיפים
נכון לצערי זה כזה "מה אתה בוכה, מה את ילדה קטנה" וכל מיני משפטים כאלה.
אבל אל תקשיב להן
הן סתם עוד בנות שלא מבינות כלום
קיצור לבכות זה הכי נורמלי שיש
וסתם שתדע , גבר שבטוח בגבריות שלו לא יסתיר בכי
מקווה שעזרתי(:
אוי נו באמת, זה בסדר גמור מבחינתי תבכה על ארטיק
אנונימית
מהבנות אתה יכול להתעלם כי הן בדרך כלל לא בקבוצת חברים איתך, אבל תנסה לבכות כמה שפחות ליד בנים (לא שזה לא בסדר או לא טבעי פשוט שהמעמד החברתי שלך יפגע ויוכלו לצחוק עליך על זה)
ברור. בכי זה הדבר הכי חמוד שגבר יכול לעשות. זה מראה רגישות ואני חולה על זה ❤ תתעלם ממה שאומרים
מה
הדבר הכי חמוד בעולם זה שבנים בוכים זה הכי עושה לי את זה בעולם
הדבר הכי חמוד בעולם זה שבנים בוכים זה הכי עושה לי את זה בעולם
ואי ממש לא הסטיגמה שבנים לא בוכים היא ככ מטומטמת, גם גברים וגם נשים בוכים מדי פעם וזה בסדר גמור, זה מראה על אנושיות. וגבר רגיש זה מקסים לדעתי
אחי, תתעלם מהבנות האלה ותתרחק מהן, בכי נועד בשביל לשחרר את מה שאנחנו מרגישים בלב, לכולם יש רגשות
זה הכי בסדר שאתה בוכה , וזה לגיטימי.
זה בדיוק כמו שאני אגיד שלבנות אסור לבכות ולבנים כן , אתה בן אדם ומותר לך לבכות תמיד.
זה בדיוק כמו שאני אגיד שלבנות אסור לבכות ולבנים כן , אתה בן אדם ומותר לך לבכות תמיד.
לא הבנתי, אתה צריך להתבייש בגלל שאתה מביע רגשות ?
מטופש מאוד לדעתי
מטופש מאוד לדעתי
ברור שזה בסדר
שאלה מיותרת לגמרי, כולנו בני אדם, כולנו בעלי רגשות, וכמובן שזה בסדר לבכות לפעמים, זה לא אומר על גברים שהם נשיים, זה בסדר לבכות לפעמים. בני אדם בוכים כתגובה למצב רגשי. ההבדל המהותי והיחיד שמבדיל בין גבר לאישה, זה איבר המין, וגם התנהגות הפיזיולוגית.
זה יותר מבסדר!!! אף אחד לא אוהב רובוטים
שמע בתאכלס אם אתה בוכה מדברים מטומטמים זה דפוק אבל אם זה מדברים מרגשים או מעציבים זה סבבה לגמרי וזה מראה שוואלה אתה אמיתי ורגיש אבל אם אתה בוכה מזה שציון של מבחן אז וואלה הייתי צוחק עליך חח ואני לא אחד כזה שצוחק על אנשים
ברור שזה בסדר!!!!!!!!❤(;
פשוט תתעלם
לדעתי זה ממש ממש מושך
זה פשוט הדבר הכי חמוד בעולם❤❤
פשוט תתעלם
לדעתי זה ממש ממש מושך
זה פשוט הדבר הכי חמוד בעולם❤❤
אנונימית
זה אנושי לבכות, ואתה בן אנוש. ואין דבר כזה נשי וגברי בימינו, דלג.
בסדר גמור
תקשיב להן, יש סיבה שהן אמרו לך את זה.
זה כן נתפס כנשי- שמור בפנים, תדחיק.
זה כן נתפס כנשי- שמור בפנים, תדחיק.
זה מראה שיש לך רגשות וזה יותר מושך וגברי לדעתי
תתעלם מהן פשוט
תתעלם מהן פשוט
עוד עוז צודק, זה עצוב מאוד אבל תבכה רק לבד כי זה מראה חולשה כמו שאמרתי למעלה
תודה על התמיכה, מיה חליפה.
זה בכלל לא נשי
כל בנאדם בוכה
ותתעלם מהבנות האלה
כל בנאדם בוכה
ותתעלם מהבנות האלה
עוד עוז
הגבריות שלך כל כך שברירית אם דבר כמו בכי גורם לך לפקפק בהיותך גבר, זה עצוב. אם אתה יודע שאתה גבר אתה לא צריך להוכיח את זה לאף אחד במיוחד לא בעזרת זה שתשמור את הרגשות שלך בפנים ו"תדחיק".
הגבריות שלך כל כך שברירית אם דבר כמו בכי גורם לך לפקפק בהיותך גבר, זה עצוב. אם אתה יודע שאתה גבר אתה לא צריך להוכיח את זה לאף אחד במיוחד לא בעזרת זה שתשמור את הרגשות שלך בפנים ו"תדחיק".
אני לא מקבל מחזור, אני או הוא לא נפקפק בהיותנו גברים אבל זה מוריד מוניטין
זה סימן שיש לך רגשות.
תתעלם מהן
תתעלם מהן
אנונימית
כן זה בסדר
^מה את עונה אחרי 4 ימים זה סתם נותן התראות