9 תשובות
ממ הקוראן לא עובד על פי שנים לועזיות אבל אני מניח שאתה מתכוון לחפיפה בין השנים
לא נראלי זה יקרה
לא נראלי זה יקרה
מקווה שלא תהיה מלחמה עם חיות האדם האלה...
שואל השאלה:
אם תיהיה מלחמה יהיה משהו רציני..
ארגוני הטרור שלהם לא חלשים כמו פעם ויש להם יותר חיילים מלנו-אצלנו לא כל חייל מסוגל להחזיק נשק וחרדים וערבים לא מתגייסים ובצד שלהם יש כמה מדינות שבכל אחת הרבה חיילים.. הרבה מדינות ילחמו לצידם בשביל לשמור על קשרים טובים (בגלל שהרבה מדינות צריכות נפט) , המדינות הערביות מקיפות את ישראל והם יכולים לתקוף מכמה מקומות במקביל.
אני מצאתי על זה כמה כתבות ואני מאמין שיהיה ארגון שינסה לפגוע בישראל (אחד נוכחי או אחד שיקום) שינסה לסחוף אנשים. נקווה שזה יגמר בחתימת הסכם או שהשלטונות של המדינות הערביות יטפלו במצב. בכל מקרה יש סיכוי שבמקום זה יפרוץ אינטיפדה ושפשוט יהיו יותר פיגועים.
לגבי שפלסטין אף פעם לא היתה ארץ זה נכון מין הסתם. אם זאת יש מספיק אנשים שישמחו להרוג יהודים בגלל שהם פחות תומכים בצד של היהודים בסכסוך ערבי פלסטיני..
מעניין מה יהיה עם זה, אני מקווה שכלום
אם תיהיה מלחמה יהיה משהו רציני..
ארגוני הטרור שלהם לא חלשים כמו פעם ויש להם יותר חיילים מלנו-אצלנו לא כל חייל מסוגל להחזיק נשק וחרדים וערבים לא מתגייסים ובצד שלהם יש כמה מדינות שבכל אחת הרבה חיילים.. הרבה מדינות ילחמו לצידם בשביל לשמור על קשרים טובים (בגלל שהרבה מדינות צריכות נפט) , המדינות הערביות מקיפות את ישראל והם יכולים לתקוף מכמה מקומות במקביל.
אני מצאתי על זה כמה כתבות ואני מאמין שיהיה ארגון שינסה לפגוע בישראל (אחד נוכחי או אחד שיקום) שינסה לסחוף אנשים. נקווה שזה יגמר בחתימת הסכם או שהשלטונות של המדינות הערביות יטפלו במצב. בכל מקרה יש סיכוי שבמקום זה יפרוץ אינטיפדה ושפשוט יהיו יותר פיגועים.
לגבי שפלסטין אף פעם לא היתה ארץ זה נכון מין הסתם. אם זאת יש מספיק אנשים שישמחו להרוג יהודים בגלל שהם פחות תומכים בצד של היהודים בסכסוך ערבי פלסטיני..
מעניין מה יהיה עם זה, אני מקווה שכלום
אנא אערף אולי גוג ומגוג
בכל מקרה אם הצבא שלנו יעשה אפצי כולם נמחקים הכל בסדר
בכל מקרה אם הצבא שלנו יעשה אפצי כולם נמחקים הכל בסדר
אולי זאת תהיה הגאולה בע"ה!
אין לכם מה לדאוג הקב"ה איתנו
אין לכם מה לדאוג הקב"ה איתנו
אנונימית
לא ניראה לי שזה יקרה,
למה? כי אין ארץ פלסטין, וגם עם אמרו בטיקטוק זה שטיות.
תמיד הייתה ותמיד תהיה ארץ ישראל.
שמחתי לעזור,
yolo
למה? כי אין ארץ פלסטין, וגם עם אמרו בטיקטוק זה שטיות.
תמיד הייתה ותמיד תהיה ארץ ישראל.
שמחתי לעזור,
yolo
אני מוסלמי ואני ממש לא יודע מאיפה המצאת את השיט הזה
אנונימי
יואו אימלה אני מקווה שלא אבל הצבא שלנו חזק יותר משל כולם ביחד אז יהיה בסדר בעזרת השם
ארצם הקדושה זה הקבר שלהם
אנונימי
באותו הנושא: