5 תשובות
מסכימה איתך!!
את מדהימה(:
מרגישה ככה
אנונימית
מסכימה אתך, זה באמת עצוב כל הקטע של הפרעות אכילה.
אני לא בטוחה אם כתבת את זה כפריקה או כשיר אבל בשני המיקרים זה מדהים, הכתיבה שלך מצוינת ואני לא יכולה להסכים איתך יותר...