5 תשובות
או את הכינוי שלכן
נגיד אצלי זה בובי או אחותי או משהו כזה
או את האות הראשונה שלך ואת באותה הראשונה שלה בצורה כזאת
נגיד
g&t
נגיד אצלי זה בובי או אחותי או משהו כזה
או את האות הראשונה שלך ואת באותה הראשונה שלה בצורה כזאת
נגיד
g&t
ראשי תיבות באנגלית/ עברית
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
תחרוט את האות הראשונה של שניכם באנגלית
שרשרת/צמיד לב עם התאריך שנפגשתם חרוט
אנונימית
באותו הנושא: