התחברות
הרשמה
שמביאים בגדים לביגודית, מקבלים על זה כסף?
21 באוגוסט 2020, 19:25
כסף
חנויות
חסכון
תשובה אחת
לא, זה תרומה
ס
סטיץ'
באותו הנושא:
אין לי חברה ואתמול נכנסתי לחנות בגדים הייתה מוכרת דתיה נשואה צעירה והביא לי כיפה..
צריך לשלם טיפ לשליח שמביא לי בגדים שהזמנתי?
למה שמביאים לך פרח שאתה עונה מאנונימי אתה לא באמת מקבל תפרח?
התקבלתי לעבודה ואמרו לי שאני מקפלת בחנות בגדים מה זה אומר ? שמביאים לי ערמות של בגדים ואני יושבת ומקפלת או
מאיפה ביגודית מביאים את הבגדים שיש להם שם?
שעונים תשובה מאנונימי ומביאים לך פרח, מקבלים את הפרח לחשבון שלך או לא מקבלים?
אני בכיתה י' ואני בת 16.5 אז מקבלים צו ראשון ביא'?
איזה אתרים שמביאים משלוחים לארץ אני יכולה להזמין בגדים של טאי דאי?
גם אתם התבאסתם בתור ילדים קטנים שהביאו לכם כמתנה ליום הולדת בגדים?
אם עובדים בחנות בגדים מקבלים את הבגדים של החנות?
כמה כסף מקבלים לשעה כמוכרת בחנות בגדים?