8 תשובות
סימנים על העור, ממש סימני מתיחה כאלו. בדרך כלל מופיעים בצורת פסים לבנים, אדומים, סגולים
לאורך הבטן, ירכיים, גב, חזה, ידיים.
ממש לרוב הנשים יש סימני מתיחה, זה קורה בגלל גדילה מהירה בגיל ההתבגרות, הרזיה, השמנה, הריון.
טבעי לגמרי
תסתכלי בתמונות בגוגל ככה תביני הכי טוב
שהעור נמתח בעקבות השמנה או הרזייה מהירה וזה עושה סימנים על הגוף
זה לרוב קורה כשמרזים מהר מידי או משהו כזה
את יכותה לקרוא על זה יותר פשוט
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
לא לא אין סימני מתיחה בגלל מתיחות

זה נוצר אחרי תקופה שבה הרזת או השמנת באופן מהיר והעור שלך לא מתאים במדויק לגוף כזה
אנונימית
או גדילה מהירה והריון^.
כמו שריטות כאלה
באותו הנושא: