7 תשובות
אי אפשר לדעתי
יש לי אייפון אני לא משתמשת בה ולא השתמשתי אף פעם בשביל מה צריך
אי אפשר
יש של גוגל.
אני חושבת שקוראים לזה גוגל אסיסטנט.
אני חושבת שקוראים לזה גוגל אסיסטנט.
שואל השאלה:
באסה. סירי יכולה ממש לעזור לי.. הלוואי והיה אותה גם באנדרואיד):
אם בכל זאת תמצאו איזו אפליקציה אפילו כמו סירי תגיבו לי
באסה. סירי יכולה ממש לעזור לי.. הלוואי והיה אותה גם באנדרואיד):
אם בכל זאת תמצאו איזו אפליקציה אפילו כמו סירי תגיבו לי
אנונימית
ביקסבי זה סתם חרטא, תנסה אולי מירי, יש אפליקציה כזאת
google assistant
באותו הנושא: